Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Anticimex och kolla vad det egentligen är för ngt?
    Frulle skrev 2009-09-01 08:32:10 följande:
    Det är såna där äckliga små jävlar.. Vissa är SMAAALA och svarta och dom ålar sig runt. Sen är det några gråaktiga som ligger i små cirklar lite här och var. Dom ser ínte ut att röra på sig..
  • passionsblomman

Jag har själv insett att du inte är ensam om att det är många tvestjärtar i år. Det verkar vara väldigt gynnsamma förhållanden förde där små gynnarna,för det är massor av dem och annars brukar jag mest ha dem i brevlådan.

• passionsblomman

Härligt I´m yours! Vilket flow!

Dagens budgivning är igång. Pling i luren och två snabba, med 50' upp. Nu har vi 1,5!

• passionsblomman

Nej för tusan! Skramla lite med dem är du snäll!

Frulle skrev 2009-09-01 10:44:24 följande:
    woohoooooo!!! Nu kan iaf mina knän slappna av!!
  • passionsblomman

Heloise, hoppsan... Floristmatten får kanske bidra med en kruka eller två framöver...

Cantaton, jag beklagar sorgen-igen! Har inte du haft rätt mycket av sådana avsked senaste halvåret?

Solde: Grattis till nya jobbet och att det verkar så bra!

Mulle, jag såg ditt sms nu efter fotbollsträning och föräldramöte-vi har nu bud på 1,6 och jag klarar inte av det här mer nu snart. Ena säljaren höjde rejält och de vill skriva imorgon om de får. Snubben som bjuder emot måste ju docjk få svara vad han säger först. men trologen tar detta slut imorgon. Det vore skönt, för nu vill jag få de här siffrorna på papper och slippa vara nervös mer!

• passionsblomman

Nej, jag fattar inte och inte tror jag det heller förrän jag ser det på papper.

Jag känner mig helt skärrad.

Frulle skrev 2009-09-01 19:59:44 följande:
    Men fatta!! Ni har precis gjort er en halv mille!!
  • passionsblomman

Under vår tillvaro hittills ahr så himla mycket konstigt hunnit hända, så jag tar ut det när det är namnteckningar på det. Men det är väldigt roligt och spännande!

Frulle skrev 2009-09-01 20:15:32 följande:
    Tror nog du kan va så säker på att du snart har dom kulorna..
  • passionsblomman
    Fjällbruttan skrev 2009-09-01 20:45:29 följande:

Wow... sitter vid ett fönster och det vetter mot ett av vår uthyrningsstugor och där stod en karl med bar överkropp i badrummet Kvällen är räddad
  • passionsblomman

Hallå alla!

Mulle, jag SA ju att du skulle hälsa tråden, då menar jag ju rapportera såklart!

har inte en chans att läsa ikapp idag men jag MÅSTE ju in och säga att:

Vi har sålt vår stuga för 1 650 000 kronor och de får tillträde den 15/9. En jättetrevlig familj och allt känns bara helrätt.

Jag är så otroligt tacksam över den här utvecklingen på allting!

Nu äntligen , eftersom vi åkte och skrev nu ikvll, börjar jag känna att allt inte är HELT galet och överspännande längre. Jag
    får nycklarna till mitt nya hem imorgon!!!

Vi ska upp redan kl 03.00, eftersom vi klämde in kontraktsskrivningen redan nu ikväll för att slippa magont, och då får vi istället packa flyttbilen imorgonbitti snabbt som tusan.

Jag kommer hem fredag kväll igen, så till dess får ni ha det så bra!

Svar på tråden Tantvarning 5