Uuujejeuj vad långa veckona blir när de är sådär!
Jo, jag sa till sambon i början av veckan att tar vi oss nu an en sak i taget och gör så mycket vi kan men ändå tar det lite lugnt och sansat, så bör vi kunna känna att vi hinner saker ochting utan att det blir helt hysteriskt. För MYCKET att göra, det är det, innan man har städat och fixat för visning och för att inte tala om innan man genomfört en flytt. Huga!
Daa skrev 2009-07-16 07:57:43 följande:
Ja, det känns skönt med den fördelningen Håller med dig om vädertjatet. Det finns mycket kul man kan göra bara det inte hällregnar. Men jag kan tänka mig att det finns ett uppdämt behov av sol hos oss nordbor efter den mörka-långa-kalla vintern (själv vill jag gärna få lite solbränna för att om möjligt få en buffert inför min spökperiod som inträffar i januari-februari och framåt (och med spökperiod menar jag att jag är så blek att jag ser i det närmaste sjuk ut (fast maken hävdar att jag inte ser sjuk ut (har just påbörjat SM i parenteser, inser jag )))).Fortsätter röjandet för din del idag?Nu fick jag för mig att det är fredag idag. I tisdags var jag helt säker på att det var torsdag. Det har varit en lång vecka.