Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Dumheter!

Det är nu du ska bli ditt sanna och verkliga jag.

Leva längre och må bättre ska du också.

Och när du tagit dig igenom lite fler dagar och hälsar på mig i sagohuset så ska du få belöning. Kräftor ska jag bjuda dig på då! Och vin!

Duktiga duktiga Mulle!

*rotar fram och dammar av pom-pomsen*

Frulle skrev 2009-09-05 18:05:07 följande:
    Jag är olycklig!!Halva JAG är borta när jag kastade ciggarna!!! Jag vill inte leva!Har panik..
  • passionsblomman

Tack ska du ha Bobou! Det var snällt sagt.

Jag kan iof se en viss personlighetsmässig koppling till sådant här. I min familj skulle min syrra tex mycket väl kunna nästan säga lite sådär, och hon är en av dem som mer tänker på vad hon har för nytta av andra än tvärtom. vi är ju fostrade av samma föräldrar, men hon har alltid varit sådan och krävt oerhört mycket för egen del, och hon lider sällan eller aldrig av dåligt samvete inför någon, hur befogat det än är.

Själv har jag ofta lite dåligt samvete även när jag verkligen inte kan rå för eller över saker.

Min yngsta syster är generös och omtänksam som få...
    Så nog kan man få ungar med personlighet som är en alldeles egen sort.

• passionsblomman

Nä. Jag är oförbätterlig och tänker säga till resten av livet när jag tycker att människor jag möter inte har vett att uppföra sig som folk.

"sådär gör man faktiskt inte" kommer aldrig att gå ur mig. och på DET är det tantvarning, men jag kan inte i tysthet låta världen tas över av puckon. Jag måste åtminstone protetera. Så har det alltid varit.

TinkerBelle skrev 2009-09-05 21:18:17 följande:
    Men blomman dåå! Har du itne lärt dig någonting efter alla år inne i city?Såna som hon är det inte lönt att försöka utbilda eller vidga vyerna på.Skulle hon inte ta hjälp av sin familj skulle både fastrar och mostrar och mamma med för den delen sitta sysslolösa.....(och det är itne trådstarten jag syftar till)
  • passionsblomman

Försent!

Frulle skrev 2009-09-05 21:32:14 följande:
    Blomman. ta nu ett DJUPT andetag innan du svarar hennes sista inlägg!!
  • passionsblomman

När slutade du Mulle? Jag har helt missat det? Är det här en av deförsta förfärliga dagarna?

Frulle skrev 2009-09-05 21:36:18 följande:
    skoja.. Tycker nog dom är GANSKA så skonade!Jag har mest varit olycklig, gråtig och lite panikslagen.
Svar på tråden Tantvarning 5