Tantvarning 5
Åh, jag älskar Dalarna - och framför allt Dalhalla. Idag blev det klart att jag ska sjunga i Dalarna nästa helg, tyvärr inte på Dalhalla, men väl på en fin liten herrgård vid Dalälven
Åh, jag älskar Dalarna - och framför allt Dalhalla. Idag blev det klart att jag ska sjunga i Dalarna nästa helg, tyvärr inte på Dalhalla, men väl på en fin liten herrgård vid Dalälven
OJOJOJOJOJOJOJ!!!! Det händer!! Jag hoppas så mkt jag bara kan för att allt verkligen, verkligen ska gå i lås! Men det låter ju bra
Den traditionen skulle jag också vilja ha. Några somrar jobbade jag i Dalarna och då passade jag på att åka till Dalhalla. Nu har jag inte varit där på två år. Men har också sett RiR där ett par gånger. Jobbade sedan med RiC förrförra julen... o faktiskt RiR förra sommaren - fast bara en föreställning. Redan förträngt, haha. De ringde från produktionsbolaget tidigare i somras o frågade om jag kunde köra ett "bud" till Dalhalla (till RiR antar jag), men det var inte riktigt läge när svärisarna fyllde 50
Vad har ni för er?
Mysigt. Kanske jag skulle göra jag med istället för att fylla på tekoppen.
Kan vi (jag) hjälpa på nåt sätt?
Blev visst te i alla fall
Ända sedan i midsomras har jag sagt att jag ska bada fotbad och ta hand om mina stackars förhårdnade fötter. NU gör jag det äntligen!
Min vecka i Frankrike torkade sönder fötterna alldeles. Hade nästan självsprickor när jag kom hem. Nu sitter jag här i ett vatten med blåa kristaller i och sen ska jag fila o smörja fötterna o sen ska jag måla tånaglarna med ett lack jag köpte idag! (Skönt är det ju att ta hand om sig själv, men jag avskyr fötter...)
Jag hade problem med hand- o fotled, men jag fick bara linda med bandage o smörja med inflammationshämmande. Kanske finns något snällt aloe vera-aktigt att använda?