Velcome home Sonja. Tar på mig att skriva ett litet referat, efersom söta blomman har full tupp
Precis, blomman m familj har fått huslån, de ska bara göra en husbesiktning sedan är affären i hamn. Detta medför att de nya smålänningarna putsar, o fejar, donar o grejar för att få sin söta stuga såld. Gärna för så mycket deg som möjligt. Deras ena granne hade frågat blommans sambo, varför det helt plötslig jobbades så fördömndat mycket både ute och innomhus. Då fällde han repliken; Jag har slut på ursäkter. Vilket ger en stark 10 i retorikvärlden
Vi har haft massor av brudpar, o bröllop. Fjällbruttan, Thinkerbelle, Lilla bruden och Heloise&Pantzer.
Thinker var i England efter bröllopet, hennes svärmor fick en cancerdiagnos. Men det verkar gå bra. Nu befinner sig detta brudpar i Thailand. Lilla bruden gifte sig, sedan klipptes det vackra håret, o nu är de på Maderia o "efterbröllopsmyser".
Fjällbruttan hade ett såååååååå vackert utebröllop/trädgårdsbröllop. Hon visade en helt underbar filmsnutt för oss. Inget öga var torrt♥
Gå gärna in i tjejernas gallerier och kika på bröllopsbilder. Fantastiskt härligt vackra, underbara foton.
Nu ska jag kila ut en stund men fortsätter referera senare.
Kram / Liz