Tantvarning 5
Hihi, jag är inte så värst lättskrämd, så du får komma till mig om det blir för hemskt, och trampa runt i mitt sagohus lite.
Hihi, jag är inte så värst lättskrämd, så du får komma till mig om det blir för hemskt, och trampa runt i mitt sagohus lite.
Bara om du kan några nya innovativa "svärord" jag aldrig hört! Shoot baby!
Det var de sämsta försöken hittills!!!
Utom min bästis mamma från vår uppväxt. När hon blir rasande säger hon "Elände! Eländes elände SKIT!"
Mulle, bättre kan du!
Men vad fasen Mulle! Ska man inte kunna lämna dig ensam några timmar ens!
Det är klart du ska lägga ner det där!
Om du tänker att det är större sannolikhet att Zack och Bella börjar röka när du gör det, hjälper inte det lite då för motivationen???
Nej det är klart, ville du inte den här gången då?
Dig tror jag knappast någon tvingar till saker sådär i onödan!
Hoppsan, jag råkade visst skriva ett maratoninlägg som jag tror slår alla jag skrivit hittills i den där sidenbandstråden!
www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3538243.html
Sonja, det förstår jag mycket väl att du känner dig stressad över!
Jag menar, om man har gäster där alla chippar in och man hjälps åt, då kan man vra hur många som helst hur länge som helst-nästan.
Om man har folk som verkar tro att det är hotell, fast gratis-då är det någon dag man pallar. Och du JOBBAR ju redan!
Jag tycker gott att du kan planera med din man lite Ryska/svenska grejor som han kan fixa. Och "jag tänkte att idag skulle vi laga det HÄR tillsammans" kan du väl också ta till? Gärna låtsas att du behöver deras hjälp med ngt recept eller så...
Underbart!
Han har ju alldeles rätt!
Nä JUST det!
Lyssna nu på din make Sonja!
Sedärja!
Det är ju gott om man påminns om det lite då och då.