Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning 5

Tinker: Lisbeth Salander har alldels egna metoder, och med bakgrund av vad hon själv utsatts för så hejjar man på henne trots att det hon tar sig till är ganska...olagligt milt sagt.

Jag tycker inte du ska följa hennes exempel, för tanter i fängelse är så beklämmande...

Men en stor kram full av styrka får du och lite kaffe.

Sonja, jag veeet hur du mår-precis vet jag. Tyvärr, för man känner sig allt annat än glad. Men du, hon låter inte det ta hela hennes dag och dessutom-ÄVEN om du skrek och gapade, så behövde hon nog veta att där var den där berömda gränsen. Du vet, den där de ALLTID tycks leta efter och inte ger sig förrän de knatat lite lite över...

Stor kram och kaffe till dig med!

Liz: HEJJA! Jag är så avundsjuk så jag kan dö på dina filmgrejor! Och nyfiken och GUD va roligt!!!

Cantaton, kan du och Heloise inte berätta lite mer vad det där Xtravagansa ni gör är för något?
    Det låter som att du kommit igång ordentligt iallafall! Hejja!

Jag har själv inte alls kommit igång och tänker inte komma i det heller-gång alltså. Jag sov till halv tolv idag. Det ni!

Aleta, tack för hälsningen, vad GÖR du som svischar så?

• passionsblomman

Heloise, jo visst Xtravaganzar du också? Och Panzer väl? Eller är jag helt förvirrad?

Jag försökte titta på ditt meddelande, men det gick inte att hämta...snälla snälla skicka igen!

• passionsblomman

Jaså det var vv, Friskis visste jag men jag trodde det var en dela av Xtravaganzat. Men Friskis och VV måste väl vara en bra kombo. Så Xtrav...fasen vad långt! XV får det bli, är alltså soppor och så...

• passionsblomman

Nä, det är klart, jag känner också så med en eventuell graviditet. Jag väger idag flera kg mer än jag gjorde i vecka 40 med min son.
    Det är inte ffa hur man ser ut utan hur man mår tror jag nog, men som sagt, det är nog jättesönt att komma ner lite för sedan ska ju lilla bebis bäras på och ta sina kilon i anspråk. Det känns som att man var stor nog DÅ i slutet, och hur blir det då nu, när jag redan har den storleken? (förutom att magen inte är hård och rund som då).
    Det där med grav.diabetes verkar inte roligt heller. Jag tycker ni är duktiga allihop, oavsett metoden.

• passionsblomman

Vad fasen, jag blev utslängd!
    Nåväl...

Jaså Aleta, det är alltså bara till att gilla det gällande läget vad gillande gång beträffar.

Vet ni vad?
    Man vet att man är i Småland när det i den lokala Ica-butiken finns SJU isterbanssorter att välja på!

Varför är det bara jag i min familj som gillar Isterband? :-8
    Well, min son kan få äta uppvärmda stuvade makaroner om inte Såländsk husmanskost duger. Idag blir det Isterband. Så det så. Och med SPENAT, inte dillstuvad potatis dessutom.

• passionsblomman

HAHAHA! Ja DEN var rolig!

Aleta skrev 2009-09-24 16:13:58 följande:
    Men, där fick man ju bara skriva om man hade blivit inledd i kyrkan av någon.Plötsligt kom jag att tänka på den där skämttråden med papegojor som flög runt och älgar som vigselförrättare, det var tider det! (Tills någon tog det hela på allvar.)
Svar på tråden Tantvarning 5