Tantvarning 5
Hej, o hej alla ni!
Det är tur att ordet kräfta ibland dyker upp i skaldjurs ätarscenariet Annars hade man ju kunnat undrat, på rent kul läste jag upp de ingående beskrivningarna för sonen. Kan meddela att hans ögon vidgade sig minut, för minut.
Jorå, ladies som undrar. Här ska skrivas manus, har en massa ideér + en alldeles självupplevd story i bakfickan. En otäck händelse som för mig innebar 100% psykos, och mycket lidande. Idag ska jag föresten träffa en sköterska från traumateamet. Lyckönskningar är behövliga då jag träffat minst en rejäl dumstrut sedan aug- 08. Det var då jag sökte behandling.
Nu ska jag komma med 3 ideér till filmmanus, och ev skriva för en kortfilm. Jag går i lära, kan man säga.
Och om varelsen Rosing, skulle kunna lära sig behärska åtminstone en sak (i taget) .......... kanske jag skulle fatta nått av det hon gör. Alltså jag hajpar nada
Ang förlossningar så har jag gjort 3 kejsarsnitt, ett för varje
liten unge Jag har för trångt bäcken. Ingreppen har varit väl planerade, o jag klarade av dem bättre för var gång. Men som sagt, vad gör väl allt ontet. Då man ligger där med sitt lilla knyte.
Mmmmmmmmmmmm, jag såg 100 meters- finalen. Gosh vilken sprintertalang. Jag hyllade honom förra året, och gör det gärna igen!!!!!!
Nu ska denna tant hoppa in i duschen. Och kom ihåg, ny dag. Nya möjligheter. Kramar.