Inlägg från: Panzerfaust |Visa alla inlägg
  • Panzerfaust

Tantvarning 5

Heloise skrev 2009-09-10 19:09:28 följande:
    pfft gnällpell, vill du att Julle ska växa upp i en ohälsosam miljö?Lite smärta är bara bra för dig, det som inte dödar härdar du vet!
    Säger hon som lät som en ångbåt när hon skulle vända sig i sängen...

*Puff, puff, aj, träningsvärk, puff, puff*
  • Panzerfaust
    Soldemor skrev 2009-09-10 19:51:13 följande:
    Men det är roligt under tiden man plågar sig!
    Nej.

Fick jag välja en bra film och en påse chips eller en timme på gymmet väljer jag filmen, tyvärr är det därför jag måste gå på gymmet, ytterligare ett bevis för att gud inte finns.

• Panzerfaust

Är det någon mer än jag som tycker det är rent hysteriskt roligt att Mehdi Ghezali blivit arresterad i Pakistan för samröre med Al Qaida? Tänk så det kan bli...

Ah, men om allt gott är djävulens verk varför lyssna på gud som tycker vi ska äta broccoli? Rock on satan! Lucifers grejer är klart mer tilltalande än Jahves. Jag får väl äta mina Belsebub-chips med moderation och gå till Frälsis och Svettis och jobba bort mina synder

• Panzerfaust

Det är snarare sådant här som tar mig igenom passen på gymmet:

• Panzerfaust

Jag betalade 850:- för ett gymkort som räcker fram till nyår.

• Panzerfaust

Haha!

Jo man studsar till om man har lite för hög volym på datorn när den låten kommer...

850:- är billigt, friskis och korpen är väl generellt de gym som håller vettigast priser.

• Panzerfaust

Nåja, om det krävs att ambulans och brandkår behöver beväpnad eskort (polis) för att kunna sköta sitt jobb så kan man säga att ett område har kukat ur. Ett resultat av Sveriges bedrövliga flyktingpolitik, antagligen den mest inhumana som finns.

• Panzerfaust

Tack tack, jag klarade mig bra med tanke på vilken monumental vurpa jag gjorde stramar lite efter armen bara, kommer bli ett ganska fult ärr dock tror jag.

Ja nu är man 32 då...

• Panzerfaust

Ah men en definition av personliga påhopp och skitsnack kan väl då vara på sin plats? Om en individ beter sig som en kretin och en grupp anser att han/hon/den/det gör det så är det väl fritt att diskutera det?

Men som vanligt så silar BT mygg och sväljer kameler.

• Panzerfaust
    Fjällbruttan skrev 2009-09-29 13:30:16 följande:
      Håller med Heloise, hoppas det är åt båda hållen då!Får inte vi snacka skit hoppas jag att ni inte tillåter att andra gör det heller....
    Att modereringen är knasig är ju gammalt, jag har ju blivit avstängd för totalt absurda saker medan andra kan säga vad fan som helst.
  • Panzerfaust

Vi kanske skulle starta ett eget "tantforum" i phbb?

Då kan vi ju sitta och säga vad vi vill där och bara gå i svaromål här.

• Panzerfaust

Kjell Präst skrev 2009-09-29 14:00:02 följande:

Och så håller jag självklart med Frulle och Heloise och Fjällbruttan och till och med Panzerfaust
    *Noterar att djävulen kramar snöbollar*
  • Panzerfaust

Problemet är att det är surkukarna och gnällspikarna som sitter och anmäler folk till höger och vänster medan de som vill ha en levande debatt och ett levande forum konsekvent förpassas till botbänken.

• Panzerfaust

Beklagar verkligen den tråkiga nyheten Villemoa

Finns egentligen inte mycket annat att säga, förstår att det är jobbigt.

Svar på tråden Tantvarning 5