Tantvarning 5
Det låter jättekul att ägna sig åt musikaliska projekt!
Det låter jättekul att ägna sig åt musikaliska projekt!
Åh lilla skruttan! Hoppas att det går bra! Skickar kramar härifrån.
Cantaton - ta hand om dig, det är viktigt! Lyssna på tant Blomman för det är en klok en
Heloise - er dag imorgon kommer bli fantastiskt fin och underbar!! Panzer kommer vara sååå fin i sin kostym och du i din klänning och du kommer bara att ha 2 tuttar. Jag behöver inte be en bön för er för jag vet att det kommer bli toppen! Det jag däremot ska göra är att tänka på er och speciellt runt tiden för vigseln som är kl. ??
Usch för att packa alltså!!! Jag vill inte se en flyttkartong för resten av livet känns det som! Men nu blir det ingen mer flytt med tanke på att vi flyttade förra året
Så fullkomligt underbart!! Så jag grät när han började spela ingångslåten och ni gick där tillsammans hela familjen! Ni var så fina och flickorna såå söta!
En stoooor kram till Tinker härifrån!!
lillabruden, Heloise & Panzer: idag är det er dag, HURRA och GRATTIS!! Hoppas ni får en underbart härlig dag!!! Bilderna ser jag fram emot att få se sen
Så du ska till min lilla hemstad Parken Zoo är väldigt mysigt säger jag helt opartisk Hoppas ni får fint väder och en rolig dag!
När du ändå så håller på Blomman så kan du få komma hit och städa lite hos oss
GRATTIS lillabruden!! Såå fina ni var
Fjällbruden: jag gillar också den gröna färgen och vad DUKTIG du är på att sy!!