Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning 5

Man vänjer sig, och jag vet preciiiis vart du kommer att ha ont! AOA!

Under min och sambons första år som par firades min systers examen och i present gav vi henne just att hela gänget ddrog ut och red Islandshäst i fjällen. Fasen vad roligt det var! Och SOM jag skrattade! Min sambo hade nog aldrig suttit på en häst tror jag, och duktig är väl egentligen bara min syster. Men oj vad kul vi hade.

När ssmabon kom på att han glömt en grej vid rastplatsen och skulle hoppa av sa han "jaha, prooo proo då, eller vad det heter" till hästen och det skrattar jag högt åt än idag.

rev 2009-10-01 15:33:13 följande:

Tack! Jag tycker de ser skräckinjanade ut men man kanske vänjer sig.
  • passionsblomman

HA! Tre av de kalla elementen har blivit varma! Och sambon sa att det syns att det är den där piggen på åtminstone två till, så det ska vi grejamed imorgon.

Den där cirkulationspumpen var den röda mackapär som jag trodde så jag är nog inte helt korkad ändå. Men var man ska fylla på vatten fattar jag inte, fast det behövs visst inte för trycket är högt i den redan.
    Förutom det så är jag så himla glad så jag svämmar över, för vi har varit ivä för att låta sonen kolla in Hanbollsskolan i tätorten en mil ifrån oss. Han bara jublar över hur kul han tycker det var!

Det var ju det jag trodde!

Och ledarna kom fram och sa"vi är djupt imponerade av din son, vilken bollkänsla och spelförståelse! Man kan inte tro att han aldrig spelat det här"

Detvar ju det jag visste!

Fy 17 vad kul det känns att ha letat rätt på något utifrån en magkänsla och så bara blir det fullträff! Han ska få spela på måndagar också, med grabblaget som är något år äldre.

Nu börjar jag känna att det kommer att bli bra här! *glad*

• passionsblomman

Jaa, det börjar kännas riktigt bra!
    Det känns så himla viktigt att han får fler kompisar, för i klassen är debara 13 och det är ju baratre killar och detvå andra är HELT ointresserade av sport tydligen. En av tjejerna i klassen visade sig gå på handbollen, så det var ju kul.

Han är så himla van att ha värsta gänget med kompisar. Nu innan han somnade sa han igen"jag saknar min gamla klass". Jag svär på att han låg och tänkte på hur gärna han ville berätta för de grabbarna om sin handbollsdebut!
    Det är också så gott att hröa honom busa med sin pappa i rummet intill medan jag sitter och skriver med er. Dethar varit så tyst med bara oss två.

• passionsblomman

Åh vilken lättnad!

Frulle skrev 2009-10-01 22:04:13 följande:
    Glad nyhet. Jag KAN ha hittat den här under min soffa när jag dammsög.
  • passionsblomman

Jag fryyyyyser efter morgonens massage! Jag som brukar bli så varm. Jag ska baske mig ta ett hett bad känner jag.

Härhemma är det första helgen vi bor här hela familjen. Egentligen finns det ju oändligt att ta itu med, men en avstädning av golv och badrum och så en god fredagsmiddag är nog lagom idag.

Imorgon är planen att få upp en del grejor, så att tex alla kökssaker kommer ur kartongerna. Även alla kläder hade känts bra.

Fortsätter jobba på att få alla elementen varma.

Ute måste vi ta och plocka bort alla päron som ligger i mängder i gräset. Vi köpte en begagnad gräsklippare i förrgår, så nu kan vi äntligen få av gräset inför vintern.

Vissta ja-vi ska skruva ihop vår säng också, för än så länge står resårmadrasserna rakt på golvet utan ben.

Sedan är det nog måndag....

• passionsblomman

...om det så är det sista jag gööööööööör!

Aleta, det sista sysslar du med på toppnivå. Dessvärre verkar det hjälpa dåligt,långsamt eller inte alls...

jag har aldrig sett på maken!

Svar på tråden Tantvarning 5