Tantvarning 5
På dagis har det gått löss i flera omgångar, mina har klarat sig hittills, men nu gäller det att mobilisera sig. Tanja börjar ju skolan/sexårs och där brukar de härja efter loven.
Cantaton: Äntligen får du dina kräftor
Jag har pelmeny på spisen och köpespizza i ugnen (Denis och flickorna har beställt middag denna fredag), jag plockar fram rödvinsboxen nu på studs. Har haft hela FEM vita dar!
Fönstertillverkaren har varit hit och kolla på två reklamationsskador. Han var helt chockad när han hörde hur vi blivit behandlade av deras återförsäljare. Han såg själv, fastän firman anser att de är klara, att mycket var bristfälligt, att man lämnat sånt som man inte ska lämna.
Dfk; har glömt att fråga, När börjar salsan? Så gulligt av din man att gå med dig på det när han vet hur mycket det betyder för dig
Jag har dansat salsa i två omgångar, på nybörjarnivå och utan partner. Här fanns för få karlar (läs INGA) som vågade sig på det. Typiskt! Men kul är det i alla fall. Härlig musik och bra träning. Man får upp pulsen ordentligt.
Nu ska jag väcka Tanja som däckat efter dagens tur till badhuset och så ramlade hon med cykeln på vägen hem berättade SAsha. Skrapade ansiktet så nu ser hon ut som att hon varit i slagsmål...
Lilltjejen Katja hon har tagit på sig ringar på alla fingrarna och en massa armband och halsband och går här och sjunger. Ser ut som att hon gör sig i ordning för en kväll på stan. Är det inte lite tidigt för en fyraåring???
Kram och trevlig kväll!