Tantvarning 5
Fjosok skrev 2009-08-18 19:11:34 följande:
Jag har verkligen hoppats att hon inte är på riktigt.
Fjosok skrev 2009-08-18 19:11:34 följande:
Hej Bobou!
Ja, inte var det lätt att vara tonåring. Kanske lika bra att internet inte var lika känt&använt på den tiden man själv befann sig i den åldern...
"om det finns kvar på nätet om tio år..." Fick just lite ont i magen för hennes skull.
Lilla livet, då
Alla äter inte god mat ikväll: Om det är någon tröst så har vi ätit stekt falukorv och makaroner till middag.
Fick inte den länken att fungera. Ligger det klippet på youtube?
Håller med.
Massor med kramar till dig, Sonja. Vi hoppas att det går bra.
Im yours: här kommer en till styrkekram. Håller med dfk, du är modig som tar itu med det. Skönt att Lasse är bättre.
Jaaa!
Mamma ringde just och bjöd in oss nån gång i helgen (tyvärr lade hon till ett "kanske", så det är inte säkert).
Nej, det sociala är ju också en ganska stor del av upplevelsen.
Träna simultanförmågan genom att prata samtidigt som man rensar strömmingen och gör i ordning sin klämma
O, ja! Och smöret smälter av den varma potatisen... *börjar nästan dregla*
Kul med ny mobil.
Förlåt, Fjosok, men jag måste...
*nynnar oskyldigt*
Fjosok skrev 2009-08-20 20:56:16 följande:
Åååh, så spännande! *blir också nervös*
Pelmeny igår och borsjtj idag, Sonja. Har du några fina recept? *viftar med ögonfransarna*
Hej.
Heloise: det låter sådär att skolan tar död på din livsglädje och kunskapstörst. Hoppas du finner tröst i tanttråden, katterna och maken (inte nödvändigtvis i nämnd ordning )
Sonja: på dem bara! Visst måste flickan få sitt modersmålsstöd.
Ställer in mig i ledet med dem utan karaktär. Vet så väl hur mycket bättre jag mår när jag har bra kondis, men ändå lyckas jag inte få iväg mig själv på den där joggingturen eller ens en liten promenad.
Sannerligen ett föredöme!