Tantvarning 5
ALLA måste komma och vara med!
ALLA måste komma och vara med!
Talibanstuket!
Ja that would be the day....
Jättefin är du!
*jublar och möter faran med stadig blick*
Hihi! Full tupp med katter överallt! fast alla tre i bilenär nog jättebra, för de snor ihop sig i en kringelhög och sover.
Det gjorde de två som åkte till Ljusdal ifjol.
Jag kan inte sova! Vaknade klockan fyra. Inne tutar och gnyr de nya småkissarna och UTE där står två körsbärsträd fulla av röda söta bär som en MASSA fåglar slåss om...
Fast vi vet ju alla att det inte är bara därför jag inte kan sova...Lika bra att stiga upp, så här sitter jag nu med mitt kaffe. God morgon!
I´m yours, varför är DU uppe så tidigt?
Ja är det inte fredag snart, så det kan bli måndag och vi får prata med den ordinarie banktjejen och den ordinarie mäklaren för huset är tillbaka och sambon kanske får lite pejl på jobbet och...
vaaaaaad det är jobbigt att vänta på saker! I helgen väntar jag ju på BIM också. BARA en massa som jag inte kan styra över själv!
Hur mår du?
Snart semester nu va???
Så länge det är den fördelningen mellan bra och dåliga stunder får man ibland vara tacksam!
Du är SÅ värd din semester nu och vädret, det är faktiskt inte det viktigaste! Ibland tjatar vi sönder den svensaka sommaren med det tycker jag. För egen del är jag glad om det vare sig är stekhett eller hällregnar för det är lättare att jobba i trädgården då.
Ja visst är det! Och tack för länken!
De har redan haft höns där så hösgården finns och allt, jag hoppas det betyder att grannarna inte varit arga.
Hihi, du - just exakt och PRECIS det är min plan. Jag har läst på redan för tio år sedan om både kor, grisar ankor höns och bin vad gäller de där Svenska raserna. Det vore jättekul att ha åtminstone höns och ankor. Platsen för grisen finns också, men den får man ju knappast ha just för det där med tätbebyggt..men iofs finns det ju de som har minigrisar som hundar ungefär...