25/7 Here we go...
här e en till...
här e en till...
börjar oxå bli väldigt pirrig!
å imon tror jag att jag får min hippa!
någon som fått sin redan? gubben fick sin sexa i lördags..
bara 15 dagar kvar nu!!!
har sovit jätte dåligt inatt!
idag skall jag iväg å "prova klänningen" hos mamma med min systere!
men jag tror att det är något lurt med det!
min syster åker till kroatien imorgon å e borta en vecka så då finns det inga lördagar kvar att hippas på! samt att en jobbarkompis har skutit fram sin resa en vecka bara sådär...
å sambon har frågat massa frågor som antydde att det va idag eftersom jag skall jobba på ett annat bröllop imorgon
å sista vekcan har jag sagt att jag absolut INTE vill ha någon hippa då jag kommer att ha att göra illafall!
å då e det bara idag kvar!!! sitter här i soffan å e faktist litte pirrig nu!
igår fick jag min hippa å jag e fortfarande helt över lycklig!
bröt ihop flera gånger för att jag va så lycklig!
skall berätta mer imorgon, men nu skall jag iväg å jobba på ett bröllop!
nu e festprogrammen klara, väldigt enkla med lite saker i!
igår va vi å kolla vart vi skulle fotas så nu e det oxå bestämmt...
nu börjar det närma sig, bara 9 dagar kvar...
även varit hos floristen å beställt blommorna, å det känndes bra.
alla kläder till alla e klara...
bara lite pyssel kvar att göra, men det hinner jag,
fö övrigt ligger jag nog bra till, inte alls mycket kvar att göra, men man kommer väll på allt sista dagen!
vi kommer oxå att ha bubblor, å enligt kyrkans regler får man inte kasta ris utanför, om vi inte städar upp det... å det tänker vi inte ställa oss att göa på grus..hehe..
så vi har skrivit i vårt vigselprogram:
Enligt kyrkansregler är det INTE tillåtet att kasta ris utanför kyrkan, men det finns såpbubblor att tillgå av näbbarna efter vigseln.
å vi hoppas att folk respekterar detta...
men om du kan ändra axelbanden, kanske du inte behöver ha genomskinliga heller, utan att de kanske pasar så bra att bh banden kommer under klänningen iallafall!
hehe...
jag säget till alla när de frågar om jag e närvös, nä jag e jätte lugn, å dååå himlar gubben med ögonen å säger... mmm... eller hur!!!
men det kunde ju ha varit värre, du kunde ju faktist ha stått där på lördag å testat det å insett att det inte funkade som du tänkt dig!!
Gubben har haft ett långt föredrag för hans barn idag, att på lördag så tänker vi inte ha något bråk, utan det som vi säger gäller... (dom e inne i en pms period å skall göra ALLT emot vad vi säger) å passar det inte får dom stanna hemma...
så det jag fasar över mest är när vi skall ta på dem kläderna på lördag å 12åringen börjar gnälla å bråka att klänningen e för lång...(syskonens e lite kortare) DÅ kommer jag nog bryta ihop, eller bara gå där ifrån...hehe
aaa, vi får nog handla hem något till alla tre, eller säga till dem att om de sköter sig utan tjaffs så hittar vi på nogot roligt nästa gång det e pappa vecka...
hmmm... det skall vi nog göra... åka till badhus eller något... det gynnar ju alla tre..
åhhh... på yr.no e det strlande sol som vissas kl 14 här i göteborg, men det kan vi behöva efter 3veckors regn här nere...
sol å 19 grader... e helt okej för min del faktist...
jo, vågar inte lita till 100% på sidorna, men jag kommer ändå att gå in å kolla varje dag...hehe
Lycka till alla!
i göteborg ser det ut att bli sol iallafall... sålänge det inte regnar e jag glad!!!!!
borde sova nu, men jag e inte det minsta trött, trotts en hektisk dag idag...
inget har gått fel, men ändå lite stressigt!
bara en sak, vi upptäcker att diskmedlet till maskinen e slut i lokalen (restaurangdiskmaskin) så man kan inte andvända vilket som helst!!!! å inga sånna affärer e öppna efter 17.00... men men... det löste sig med att hon som lagar maten fick åka ut till sin skola å hämta så vi klarar oss... typ 1tim bilväg... dem på lokalen försökte lösa det, så dom va jätte trevliga... å att vi skulle få kompensation för det senare...!
nu försöker vi bestämma vilken låt vi skall dansa till vår första dans...!
LYCKA TILL NU TJEJER!!!
nu skall jag snart åka ner till frisören!!!
fick ett underbart guldarmband av min man (om några timmar)
fick det idag om jag ville ha det under dagen!!
åhhh... vad jag älskar honom
hade en helt underbar dag igår! allt va helt perfekt från morgon till kväll... det finns 4 bilder i galleriet om någon vill titta lite!
åhhh... du har allt ditt roliga kvar!
njut av varge sekund! tiden går så otroligt snabbt! kommer nästan inte ihåg någonting ifrån kyrkan!