Inlägg från: lillabruden |Visa alla inlägg
  • lillabruden

25/7 Here we go...

jag har följt vertygen från BT o gjort om den lite bara...allt flyter som det ska och mina "stenar på axlarna" är faktiskt avklarade Skönt att jobba natt när man har massor att göra!!

Jag ska ha bubblor i en korg tänkte jag...men riset...egentligen vill jagi nte ha ris men det äldre sällskapet tappade luften och fick nästan hjärtattack....tydligen är det otur om man inte har ris! *himlar med ögonen*

Kan man inte ha vanligt basmatiris? Billigt o bra!

• lillabruden

var bor du?

090725 skrev 2009-07-18 15:26:48 följande:
    Shit åsså...provade just min klänning med min nyinköpta halterneck-bh och upptäcker ju att det inte är riktigt halterneck på klänningen, utan banden går i kors bakom ryggen...så bh-bandet i nacken syns ju. Hur i all sin dar har jag tänkt där??!! Å hur ska jag fixa det nu då? Sömmerskan jag anlitat är på semester, å vi har ju ett hemligt bröllop så mamma eller svärmor eller någon annan släkt som är sykunnig kan jag ej anlita.... :-S
  • lillabruden

ojdå, ja då kan jag inte göra mycket.... det finns ju genomskinliga axelband...o du kan korsa dem i ryggen också.. annars blir det till att köpa en ny bh kanske..... hoppas det löser sig!!!

090725 skrev 2009-07-18 17:53:14 följande:
    I Norrbotten....
  • lillabruden

hahaha ja det bästa sättet att få en 12åring på sin sida är väl mutor?

o dem dära bänkarna....du behöver kanske en manöver.....hhhmmmm.....någon som kan sätta igång en lek medans nån annan flyttar bänkar? ett tal eller en unge som vill uppträda

• lillabruden

asså det med vädret, jag skulle haft en 'skattjakts' grej i parken igår o flyttade det till vår lägenhet istället och vi hade frågesport o sällskapsspel istället....pga vädret! Dem sa uppehåll 2timmar sen regn hela dan tills 20 då det skulle bli sol. Det var fint hela dagen utom 20min då det regnade Jäkla sidor!!! Vi får ha tålamod.....om vi orkar

• lillabruden

090725, du får träna hemma lite, rulla höfterna upp o ner när du går...typ! hehe svårt att förklara!

jag blir så lessen!!! regn regn o regn....varför?
    blir säkert strålande vackert dagen efter bara för det.....

m2b hade svensexa igår! hahaha han hade haft jättekul o kom hem lagom full o fnittrade sig till sömns!!! han dricker aldrig annars mer än nån cider eller öl, har inte varit full på nått år. Han är så go

är det kris att jag inte ordnat musiken ännu?

• lillabruden

nu är det gjort!!! har varit nära tårar hela dagen över hur underbart allt var! kunde inte önska mer!!

kika lite
    www.bemerholt.com/

hur har det gått för er`?

• lillabruden

så fina bilder 20090725!!

Jag minns allt från min dag, och jag är helt tagen fortfarande över hur underbart det var!!!!! Hoppas alla njuter som jag!!!

Men inget går utan problem! vi fick fel tårta och fel blommor och lite smågrejer, men det gick att lösa blommorna och tårtan ska vi tillbaka med idag, det som blev över alltså. Den var inte ens god!!! är jättebesviken!

Men är så glad ändå

• lillabruden

grattis alla än en gång

hur gör ni med tackkorten, när skickar ni dem? signerar ni dem?

• lillabruden

jag har fått hem tack korten och signerat halva än så länge. i varje kuvert kommer vi att skicka med ytterligare ett foto som är på oss med den som får tack kortet. Vi fotograferades med dem flesta så jag tyckte det kunde vara trevligt

men efter 20signaturer så är det svårt att skriva sitt eget namn!!hahahaa

Svar på tråden 25/7 Here we go...