Är han konstig??
Jag har skrivit här förr och gillar era råd och tänker på dom och jag är ju 45 år och sambo och förlovad med en man i samma ålder.När vi träffades för 1 år sen var han mycket för sex men sen vi blev sambo har det avtagit,han vill knappt ha sex.alltid trött och man får ej röra hans könsorgan vilket jag anser är konstigt.han bara skrattar och säger det får du väl men han tar bort handen.Känner mig osexig pga av detta och han är upp och ner i humöret.Ena dagen kärleksfull andra nonchi.Sen är han ju nykterist sen 4 mån tillbaka och gåt och får hjälp.Har ofta i tankar om han verkligen älskar mig?Hur får man reda på sånt?Han säger ju att han gör det.Han tycker ej om att pressas och säger vi kan väl bara vara,och vill ej ha press på sig att han måste visa kärlek hela tiden.
Sa en gång när han var full att han ville ej älska en kvinna för mycket.han har blviti bedragen precis som jag och han är väldigt svartsjuk.Rastlös och skall fiska och det ena med det andra.han har haft flera förhållande men aldrig förlovat sig och säger att jag är den enda han verkligen älskat.han är snäll och hjälpsam.Känner tyvärr mig otrygg.vet varken ut eller in.