Inlägg från: wiicky |Visa alla inlägg
  • wiicky

Konstig färg på buketten?

Ponera att jag kommer ha en vit (ev ljust ivory) klänning, röd-svarta skor (i galleriet) och en svart och lite röd prydnad i håret. Kan man då ha en vit brudbukett om den i galleriet, ungefär, men med en enda röd ros i också eller blir det för vitt till resten av de röda detaljerna?

• Svar på tråden Konstig färg på buketten?
  • wiicky
    Ekobrud1 skrev 2009-07-10 11:12:50 följande:
    Det tycker jag du kan. Kanske att du ska lägga in några små svarta detaljer i buketten också, typ svarta strån eller nåt, för att fånga upp det svarta också. När du väl ska beställa bukett tycker jag du ska visa och rådfråga din florist.En annan sak, såg bilderna i ditt galleri. Bilden på den ljushåriga tjejen med svart hårprydnad, längst upp till höger, var har du hittat den? Exakt en sån hårprydnad skulle jag vilja ha. Vet du var man kan köpa den?
    Här är länken. Tror dock att den inte finns länre... images.google.com/imgres&imgrefurl=www.genaconti.com/PromIsMe.htm&usg=__FwQzvJavRs42EVyFVWapjBgpb7A=&h=200&w=250&sz=12&hl=sv&start=36&um=1&tbnid=GpVNGOneQLP_4M:&tbnh=89&tbnw=111&prev=/images%3Fq%3Dbride%2Bhair%2Bfeather%2Bblack%26ndsp%3D20%26hl%3Dsv%26client%3Dopera%26rls%3Dsv%26sa%3DN%26start%3D20%26um%3D1
  • wiicky
    passionsblomman skrev 2009-07-12 20:54:53 följande:
    Naturligtvis kan du ha en vit bukett! Jag är mer tveksam till den enda röda rosen och skulle nog hellre rekommendera dig att ta tre röda isåfall, för balansens skull.
    Okej. Tack för tipset.:)
Svar på tråden Konstig färg på buketten?