• Boomtown

Hjälp mig, låter detta rimligt?

Allt låter jättebilligt och väldigt humant!! Hon reser ju långt och tar inte mycket för logi. Låter bra! 3 timma får ni med. Billigt timpris. Tycker ni hennes kvalite är bra så ser jag inga hinder för att slå till.

• Boomtown

Oj var det 130 mil! Det lät ju lite mycket.

• Boomtown

camilla 32 skrev 2009-07-10 22:42:21 följande:

Det ingår inga kort alls. Utan 200-300 kort på skiva. Framkalla kort kan man göra själv på nätet när man har fått skivan. Kostar max 1 kr styck. Då kan man välja vilka man vill ha framkallade. Och en förstoring 30*40 går bara på runt 50 kr.Har gjort paket förut där kort ingår. Men det har visat sig populärare att lämna ut dem på skiva. Och att kunden själv kan bestämma vilka kort som ska förstoras. (finns sidor på nätet som gör sånt enkelt och billigt)
    Vart går det att beställa förstoring för det priset?
  • Boomtown

camilla 32 skrev 2009-07-10 23:28:07 följande:

Finns många sidor. Tex frontweb. där kostar en förstoring 30*40cm 25 kr.och postfoto tar under 50 kr. Finns flera om man kollar runt lite.
    Tack för tipset. Vilka har bäst kvalite och färger då? Crimson har jag hört ska vara bäst och de hade ju inte så farliga priser heller. Vad förvånad jag blir. Fast fotoaffärerna måste väl tjäna en slant de med.
Svar på tråden Hjälp mig, låter detta rimligt?