Läs på här, all info om LCHF på denna länk:
blogg.passagen.se/dahlqvistannika/
Kan bara säga att det fungerar super både på mig och min man... hans "gubbmage" försvann på FYRA veckor, kan avslöja att han var ursnygg på vårt bröllop ; )
Mår som en prinsessa, han som en prins, äter oss mätta på GOD mat, inga blodsockerfall, inget sug, hinner inte och måste inte träna som en tok, piggare och gladare, de kan inte bli bättre!
Jag är frisk och inte överviktig men hade lyckats gå upp en storlek som jag absolut INTE vill ha... Den är helt borta efter 4 veckor, dessutom minskar jag mer i volym/omfång än vad vågen i kilon visar, det känns som att min kropp först minskar den storleken jag inte ville ha och sen föryngras... Kan inte bli bättre!!!
- Två veckor 100% LCHF för att ÄNDRA/STÄLLA OM kroppens kaloriförbränning.... socker socker socker... till att bli fettförbränning! Efter två veckor kan man sedan äta lite kolhyderater om man samtidigt ser till att få i sig fett!!
- Fett bränner fet... Det behövs fett, men som läkaren skriver, inte överdrivet sjukt mycket. Använd äkta vara, grädde, smör osv... kolla länk! Det är ju till och med så att sjuka (med farligt öga kolesterolvärden och liknande) personer blivit friska med detta sätt att äta.
- Äkta vara... på samma sätt gäller de gifter som lightprodukter bidra med, de SKADAR kroppen (sockerersättning är rent gift för kroppen) och gör dig i värsta fall till och med tjockare.
- Biverkningar: Lite huvudvärk de första två dagarna... om det berodde på uteslutning av kolhyderaterna eller inte, vet jag ej?
LYCKA TILL!