• Mrir

2011-brudar nr.3

Ja ni vi börjar bli ett par stycken! Jag sitter väl fortfarande lite löst eftersom sambon ännu inte vet att jag tycker 2011 är ett bra år, men kyrkan är bestämd iallafall (Sätra Brunn) och det är till och med officiellt i hans familj så jag hoppas det ska gå vägen!

Hur går det för er andra? Har sett att några har bokat kyrka, hittat ringar mm men finns det någon som hittat SIN klänning?

• Mrir

Lillalyckan: det var en väldigt vacker klänning!

• Mrir

Precis. Jag vill ha festen utomhus också så jag får väl hålla tummarna för solsken. (för visst är det alltid fint väder på midsommarafton^^)

Men iof, det går ju att ha en lokal som back up, och jag har sett många jättefina bilder på brudpar med paraply, så det är väl egentligen inget att fundera över.
    FÖrresten, regn betyder väl lycka för äktenskapet?

• Mrir

Blivandefruericsson: väldigt fin klänning! Lila är lite av en favoritfärg, och det är snyggt med en färg i allt det vita!

Ni har kommit så långt många av er, med bokade lokaler och allt.
    Jag har för mig själv tänkt ut datum och på ett ungefär hur dagen skulle kunna se ut men ingenting är förankrat hos sambon än.
    Han säger att det ÄR han och jag och vi SKA leva våra liv tillsammans, någonting annat finns inte. Varför ska man behöva vänta?
    Ibland blir jag så otålig..

• Mrir

När TS uppdaterar listan kan jag officiellt meddela att bröllopet kommer stå i Sätra Brunn men något datum finns inte.

• Mrir

wow..
    Det är inte något som jag tänker ge mig på, dans är väl inte min starka sida precis så jag ska nog försöka få med pojken min i en traditionell vals. Det är komplicerat nog.

Lycka till!

Svar på tråden 2011-brudar nr.3