2011-brudar nr.3
kommer bli 11-11-11 för mig så jag tänkte jag kanske kunde hänga här?
kommer bli 11-11-11 för mig så jag tänkte jag kanske kunde hänga här?
"Lillalyckan" va roligt!! o du har redan hittat din klänning? skönt det inte bara e jag som tycker det e kul att planera :D jag har redan hittat mina skor :P
Lillalyckan - hehe sant vi förlovade oss för lite mer än ett år sen o hade tänkt oss gifta oss i december i år men sen har massa hänt o vi kände att vi behövde ha mer tid på oss och sen länge hade vi en tanke på 11-11-11 så nu blir det nog det om det inte blir tidigare men det tror jag inte :D
det är väldigt skönt att ha tid att spara det kommer behövas det går mer pengar än man tror och vill
grattis !! mysigt!
jag tycker vi bestämmer att oktober o november blir sol 2011 :D
fast det e klart jag tycker bilder med paraply e helt underbara kanske ska köpa snygga stövlar oxå :P
hej hej nu har vi äntligen flyttat in i vår helt fantastiska nya lägenhet o lämnat den andra efter att ha slutstädat 3ggr ... hyresvärden gillade inte mig och tog ut sin hämnd på städningen suck....
hej allihop! här händer det inte mycket ... jobb o träning..
planeringen kommer nog inte igång förrän om ett år men jag har mina älskade skor i alla fall och jag vet hur jag vill klänningen och ringen ska se ut
kram
nu har jag kommit hem från en 5 dagars semester på island otroligt härligt!!!
mannen min blir mer o mer sugen på bröllop kanske blir det tidigare :P vem vet ?
men man vill så mycket hehe