2011-brudar nr.3
Hej hej!
Vi bestämde oss nyligen för att vi ska gifta oss 2011. Woho! Jag är planeringsgalen och trodde jag var den enda som planerar saker 2 år i förväg ;) Skönt att veta att det finns fler!
Min karl däremot tycker att sånt kan man ta med tiden (helst typ en vecka innan så han slipper mitt tjat ;) Men jag vet ingenting om att planera bröllop. Har varit på typ två bröllop i hela mitt liv och ärligt talat var det skittråkigt :S
Vi tänkte inte berätta något för nån förrän nästa år men jag kan inte hålla mig (har redan berätta för mina tre bästa vänner). Däremot är jag lite orolig över hur våra föräldrar kommer reagera (hans föräldrar tycker det är en "praktisk grej, min mamma är inte mycket för romantik men fick nyligen veta att hon tydligen tycker att gifta sig är något man borde göra, frågan är om det gäller hennes döttrar :P)
Hur berättar man sånt? Vart börjar man planera? Herregud jag har så mycket funderingar! Vi har iallafall pratat om att gifta oss på mina svärföräldrars tomt utanför växjö (min grabb kommer därifrån, jag kommer från södermanland). Det skulle kännas hedersamt (heter det så?)mot hans föräldrar eftersom det är hans pappas barndomshem som dom ärvt.
usch vad långt det blev :P