Inlägg från: mammab |Visa alla inlägg
  • mammab

2011-brudar nr.3

Hej!
    Hoppar gärna in här om man får..

Vi hade tänkt gifta oss 26/2-2011! skönt att ha det planerat så långt fram, hinner man spara lite pengar sen planera verkligen in i minsta detalj!

Vi bestämde oss för några dagar sen så jag har inte gjort annat än att leta ringar och klänningar

Ska förlova oss den 26/2-2010..då är det ett år exakt kvar tills bröllopet..så nu är det ca 7 mån kvar till förlovning

• mammab

Sitter å kikar på nätet hela tiden efter fina saker och idéer..

Har hittat ringarna jag vill ha! Ska bara övertala karln att köpa dom
    Har lagt in en bild på dom i galleriet!

• mammab

Hehe, ja dom kostar en del. men jag ska försöka hitta dom billigare. Annars går nog inte karln med på det

I helgen ska vi sätta oss och prata om förlovningen och bröllopet..får se vad vi kommer fram till!

• mammab
    Saya skrev 2009-08-10 08:46:25 följande:
    Vi har bokat kyrka och lokal redan. Känns bra, trots att vi har mer än två år kvar
    Åh va roligt! här får man inte boka kyrkan vi vill ha förens 9 månader i förväg!

Hoppas bara vi hinner spara ihop alla pengar fram tills dess!
  • mammab

Jag har hittat en del klänningar, så jag vet i princip hur den ska se ut. så nu ska man bara hitta just DEN klänningen!
    skönt att ha lång tid på sig då hinner man planera allt in i minsta detalj!

• mammab

Vill också ha häst och vagn!
    Men måste veta vart vi ska ha festen innan vi kan tänka på transport..

• mammab

vill också komma igång ordentligt. jag hittar saker och får idéer hela tiden.

Kommit fram till att jag vill hyra lokal iaf så jag får göra dukningen som jag vill Vill ha runda bord!

Eller så har jag hittat en mysig festvåning som är lite små speciell, men helt i vitt skulle vara perfekt men kan tänka mig att det är dyrt där!

• mammab

Funderar på om vi ska gifta oss oktober 2011 ist för februari.
    vi firar 10 år tillsammans i oktober 2011 så skulle va roligt.

bara det att det brukar vara så tråkigt väder i oktober?!

• mammab
    lillalyckan skrev 2009-08-20 18:30:09 följande:
    Ni får väl vara inomhus Nä men så tänkte jag oxå när älsklingen ville gifta sig i november. Men som många sa så kan det vara bra. För då förväntar man sig inget av vädret och blir inte besviken om det blir dåligt väder! Det kan ju även vara en fantastiskt vacker orange höstdag
    Jo, men tänkte mest på nät man ska ta bilder, vill gärna vara ute och ta bröllops kort!
Svar på tråden 2011-brudar nr.3