jaha. jag var först ut med trosor - är jag kanske först ut med ring också!?
japp.
beställde igår.
helt fantastisk. engelbrekt. diamanter på översidan, 15st små 0.01or.
har en bröllopsbudget på 20 000 och jag kan säga att exakt halva har gått till ringen nu. :O
hade inte tänkte så, MEN ringen har jag hela livet och denna var helt enkelt utsökt sagolikt perfekt för mitt finger och passade förlovningsringen.
så nu har jag ett bröllop att planera för 10 000. :) tips? he he. förutom "Dryck medtages. Och kanske även egen stol." :)
---------- del 2:
var till storforsen idag och såg då ett par vigas i kapellet, fantastisk utsikt! såg även dukningen inne i restaurangen och blev sugen på dekorationer! massa fint! sånt man kan beställa billigt på ebay - ballonger, glitter, servetter med namn osv, bröllopskitsch jag trott att jag skulla hålla mig för god för. såg ju läckert ut :) kanske kan låna av julpyntet?
är nu mer inne på att faktiskt duka och fixa, handla och förbereda maten själva och bara ha personal till att göra det sista på maten, av/pådukning av buffén, tårtan, myrtenkronan/håret och städning. det är samma tjej som gör allt det där. mer än så är ju omöjigt på vår budget. och Dryck medtages blir det - även om jag skämtade om stolarna. de ingår i församlingsgården. :)