2011-brudar nr.3
sådär då var storleken kollad! nu är det bara vänta på att pengarna ska rulla in så vi kan beställa dom!
sådär då var storleken kollad! nu är det bara vänta på att pengarna ska rulla in så vi kan beställa dom!
Vill oxå förlova mig!!
Vi ska, så fort vi har pengar till övers haha..
I oktober har vi vart tillsammans i 8 år
känns som en mindre evighet, hehe..
Vill sätta igång och planera bröllopet nu. Men jag tror karln tycker inte det är så värst intressant då det är så lång tid kvar..
Jag är helt ställd. i vilken ende ska man börja?
vad ska jag börja kika på, vad kan man börja planera?
-Ringar har jag bestämt mig för!
-Klänning vet jag på ett ungefär hur den ska se ut.
-Kyrka tror jag vi bestämt oss för, kan dock inte bokas förens 9 månader i förväg.
-Festlokal tror jag att jag har hittat likaså catering.
Sen då? färgteman, inbjudningar, dekorationer, fotograf? blir helt snurrig haha..
jag längtar tills vi kan boka kyrka och lokal!!
Färgerna för oss blir nog som jag sagt tidigare, rosa, champagne och ljust grönt..
vet på ett ungefär hur jag vill ha dukningen.
våra färger kommer ju avspegla sig i mina och sambons kläder, tärnan och brudnäbbarna.
sen dukningen, brudbuketten, tårtan, inbjudningskorten..
så för mig är färgera rätt viktiga!
häftigt med hel vitt och bara en sak som sticker ut sådär!
köpte två bröllopstidningar igår, satt å bläddra å försökte få lite inspiration..
kul med klänningar!
jag vill ha min i färgen champagne, den är super snygg tycker jag!
jag vill också komma igång att planera och börja boka och införskaffa sig saker!
längtar jätte mycket!!
Måste fråga, ni som bokat så lång tid i förväg, va sjutton säger dom?
jag skäms nästan haha..vågar inte riktigt ringa och boka någon lokal eller liknande så tidigt..
vi måste bara hitta en lokal först, hehe..
dåligt me lokaler här i centrum..
gud här har jag fullt upp just nu. kom in på min utbilding jag sökt! Håller på bli en florist
Så nu kommer jag kunna göra alla blommor själv, förutom brudbuketten för det ska tydligen vara otur, så den får någon annan göra!
Får ni sjuk mycket inspiration om färger och olika blomsorter nu när jag börjat där. tvåorna gör så fin brudbuketter!!
jag vill också sätta igång med planerna nu!känns som att förlovningen måste liksom ske först haha. när sjutton det nu blir!
men men, hoppas mitt csn hoppas igång snart så man äntligen kan börja lägga undan massa pengar!!