Inlägg från: Blivandefrueriksson |Visa alla inlägg
  • Blivandefrueriksson

2011-brudar nr.3

Spanar förbi lite segt på planerings fronten men ska kolla om vi kan få åka och kolla på lokalen någon dag och ev boka den

• Blivandefrueriksson

Nu är lokalen prel bokad, han kunde bara boka 6 mån innan men har skrivit upp oss. Men de var där alla dagar och jobbade så det var bara för oss att ringa innan och sen komma upp och kolla. Men den slutgiltliga bokningen får vi nog göra nästa sommar om den passar oss efter vi kollat.

Annars har jag en annan lokal som jag vill ha men skulle haft den med exet när vi skulle gift oss därför den inte är 1a hands valet denna gången, men annars ligger den jätte fint vid en sjö.

• Blivandefrueriksson

Har ju glömt att säga, det blir bröllops bakelser för oss. Kostnad 29 kr/st som hittat tycker jag. Kort finns i galleriet kommer bli exakt som det på kortet då vi kommer ta dem från det konditoriet. Sen så klart en topp tårta med.

• Blivandefrueriksson

Zia har du beställt tid?

Här där jag bor får man inte prova så vida man inte beställt tid. men vet inte hur det är där du bor?

• Blivandefrueriksson

zia så lite så, lite trist att åka dit och sen får man inte prova när man är där.

Niini borde känna igen sig

• Blivandefrueriksson

ZIA 50% var var var

• Blivandefrueriksson
    ALLIMA skrev 2009-10-01 19:55:40 följande:
    Tjejer : jag behöver hjälp med texten till inbjudan! Filar lite på det för det är så kul!!!Jag tänker mig inledning med att vi varit tillsammans i 10 år och nu är det dags! sen tid och plats osv. för att avsluta med Välkommen att fira vår bröllopsdag tillsammans med oss! sen våra namn, osa.... men då blir det TILLSAMMANS på 2 ställen! Nån variant på det?
    Räcker det inte med bara "Välkommen att fira vår bröllopsdag med oss" tillsammans behövs inte.

Zia surt att det är där uppe
    Men tror det blir en millybridal för mig kommer nog att beställa i vär/sommar så räcker det tills nyårsafton sen..
  • Blivandefrueriksson

Jag har ju redan provat klänningar så vet vad för modell jag ska ha. Så det kommer inte att bli den jag har i galleriet har totalt ändrat mig men det ska va färg i den med, broderat.

• Blivandefrueriksson

Vi pratade om brudbågar och brudlassar för ett tag sedan. Nu har jag lagt in bild på vår brudlasse i plexiglas som vi ska ha framför oss på bordet..

• Blivandefrueriksson

ha ha ja var ju visst inte många som visste vad det var.

Jag vill ju inte ha en båga då jag tycker det är så utmärkande i centrum är man ju endå lixom. så en liten brudlasse som dessutom är genomskinlig blir utmärkt för mig/oss

• Blivandefrueriksson

mammmab grattis till utb

• Blivandefrueriksson

niini och brud jag tänker samma som båda, jag vet ingen jag vill ge den äran. Visst jag har tjej kompisar men ingen som känns så nära att jag vill ge den äran utan vi pratade lite löst om att ha 2 brudnäbbar i 3 års åldern.

• Blivandefrueriksson

lillalyckan jag förstår vad du tänker och tycker inte alls det är fel.

Jag har lite ågren över vördninna/värd för våra vänner är inte inbjudna alls till maten utan senare till tårtan och vickningen. Men det kommer ju endå vara ett par från vännerna vi väljer. Då kommer det ju bli snack säkert att defår va med men inte de andra.. åååh förstår ni eller tänker jag fel?

• Blivandefrueriksson

Hoppar ur denna tråden, enl rätt så gifter jag ju mig 2010 även om det är sista dagen det året

• Blivandefrueriksson

Så nu tog jag bort mig själv..

Bluebride pingst 2010 (förhoppningsvis)

Bettertogether, 19 juni, 2010, Finland

Mrir, 2011

wiii, 2011

tobiasochlinda, 2011, Nya Guinea (troligtvis)

Nyårsdagen2011, 1 januari 2011

Ängla80 jan-feb 2011, Thailand

MsRW, februari 2011

Svanboet, februari 2011

Orangegirl, februari 2011, Thailand

ALLIMA, februari 2011, Luleå

Smålandsbrutta, 9 april 2011

Niini, 21 maj 2011

Fårävvör, 28 maj (eller 21e...) 2011, Uppsala

MrsJR, 28 maj 2011

Bröllop maj 2011, maj 2011

föralltidhans, maj/juni 2011