• nikitakatt

Stockholms brudar vår/sommar 2010

Hej!
    Vi gifter oss 7 augusti och bokar kyka och lokal nästa vecka.. jag hopppas hoppas hoppas att vi får vårat datum!

Tänkte fråga, är det någon annan som redan nu kollar på klänning? Jag tycker det känns tidigt men jag har hittat en som jag verkligen vill ha.. kan man köpa redan nu?

Och var ska ni andra spendera bröllopsnatten? Vi försöker hitta något som inte blir allt för dyrt, kanske 2000..

• nikitakatt

Ja det lutar åt att jag köper den.. Den kostar egentligen mer än jag hade tänkt men det får den kanske vara värd.. Hur täner ni andra? Lägger ni mycket pengar på klänningen? Och tänker ni att ni kan sälja den sen?

Om någon har tips på bra hotell för bröllopsnatten så säg gärna till =)

JimLin: Visst är det jobbigt att man inte kan få planera klart nu när man ändå håller på? Jag planerar blommor, hår, bröllopsresa och sånt för att ha något att göra =)

CeKe: Var syr du upp din klänning? I gävle?

• nikitakatt

Vi funderar på Italien eller Kroatien, reste runt i asien i våras så det skulle vara skönt att inte åka så långt.. Vi har inte så stor budget till resan eftersom båda pluggar just nu så jag tror vi bokar en vanlig charter men försöker hitta nåt mysigt ställe att bo på.. jag vet inte vad som är bäst.. någon som har koll på om man kan få det "lite extra" med de vanliga researangörerna eller om det måste vara svindyrt för det? vi har nog kanske max 20 000.
    Jimlin: har ni några planer på resa än? min klänning kostar bara runt 6000 att köpa så jag borde kanske satsa på den, är säkert svårt att hitta något billigare som man gillar lika mycket.

• nikitakatt

Nu har vi bokat! Den 7/8-2010 gifter vi oss i Ekerökyrka och sedan blir festen i Ekerö Hembygdsgård! Jag är så lycklig =)

Svar på tråden Stockholms brudar vår/sommar 2010