Blev hippad i helgen! (långt)
Hade världens bästa hippa i lördags! Visserligen misstänkte jag att ngt skulle ske men blev ändå riktigt glad och förvånad när de stövlade in på fm!
Vi blev bara fyra i slutändan efter ngr avhopp i sista stund men det gjorde inget, båda mina tärnor var ju där och de är dem jag står närmast.
När de kom hade de med sig champagne och jordgubbar. Jag fick en lista i handen vad jag skulle ta med, en tiara med slöja och ett inplastat kort att fästa på kläderna.
Vi styrker oss med lite skumpa sedan bär det iväg ut på stan (jag med ögonbindel på). För att irra bort mig lite traskar vi runt lite på stan först, sedan landar vi på "fortet" (Lite som fångarna på fortet, man ska lösa div uppgifter i olika celler, superkul men blev ngr blåmärken då vi var lite för entusiastiska kanske;)
Efter detta sprack solen fram så vi kunde äta lite lunch vid en sjö. Sedan kom frågeformulär fram som min blivande svarat på frågor och där jag skulle gissa rätt (hade 9 rätt av 15, inte sååå illa)
Sen rodde vi ut mitt på sjön till en väntande bastuflotte där vi badade och drack cider i tre timmar (!) = Superkul, vattnet var bara liiite kallt men vi fick strålande sol...
Efter detta så drog vi hem till en av tärnornas föräldrar, duschade, fixade oss, åt middag och sedan avr det fest med singstar (inte vacker skönsång!)
Och sen gick vi ut och dansade hela natten lång!
En sååå lycklig blivande brud som landade hemma fram på småtimmarna! Hade knappt väntat mig ngt eftersom alla mina kompisar bor så långt bort så det blev sååå mkt bättre än jag nånsin trott!