• puppis

Oseriösa inlägg i gästboken..

Vad gör man åt kontaktsökare på BT??

Någon har skrivit i min gästbok och verkar söka kontakt... Se min gästbok!!

• Svar på tråden Oseriösa inlägg i gästboken..
  • Imma

Som är ute efter en seriös man... Spännande att ta kontakt med en man som uppenbarligen redan är gift om man vill ha något seriöst...

• puppis

Haha!! Jag orkade inte ens läsa hela... Blev bara irriterad!

• Miss Biii

fy så obehagligt! Min m2b har fått liknande meddelanden till sin hotmail, tjejer som skickar bild o allt... skapligt desperata tjejer... haha lite kul att kontakta en GIFT man dessutom...

• puppis

Herregud, är det svenska tjejer månntro? Eller ifrån Östblocket...

Jag trodde kanske att man kunde anmäla till moderaterna eller så?

• mittid

Tror att det kan handla om spam och liknande... alltså om man mailar adressen så finns risk för att man får mail tilllbaka med virus i och liknande, sen kapas/hackas datorn, dom kan ta sig in på bankkonton och liknande alternativ att du surfar via en omväg som gör att du får en räkning på en fantasisumma sen! Precis som de som blir uppringda på mobilen av nått nummer som om man ringer tillbaka blir man närmast ruinerad. Det är nog inte så stor sannolikhet att det är "desperata" kvinnor bakom kanske.

• Frulle
    hahaha..

Men det står ju att "hon" är toastmaster!!
  • Imma

Kanske finns en poäng i att plocka bort gästboksinlägget då, så ingen råkar maila den där adressen och får virus.

• Miss Biii

tror det är många tjejer från öst som söker "lyckan"

puppis skrev 2009-07-14 12:33:49 följande:
    Herregud, är det svenska tjejer månntro? Eller ifrån Östblocket...Jag trodde kanske att man kunde anmäla till moderaterna eller så?
  • Frulle

Dom borde väl kunna se vart kontot är reggat?!

puppis skrev 2009-07-14 12:33:49 följande:
    Herregud, är det svenska tjejer månntro? Eller ifrån Östblocket...Jag trodde kanske att man kunde anmäla till moderaterna eller så?
  • jojoånick09

jag har varit med om liknande grej fast män som ringt till min mobil istället som tur väl var jag då singel men det var ändå läskigt då de beskrev mig vad jag gjorde,de följde mig vart jag än var,till slut sa jag ifrån att om ni inte lägger av så polisanmäler jag er! jag har nummer och allt här,och de kan tom avlyssna min mobil om ni inte lägger av!

den ena killen la av med än gång att ringa,den andre trodde mig inte så det blev en polisanmälan.

men min syster berättade för ett tag sedan att det finns en viss tävlan att få både gifta kvinnor och män på fall..
    mestadels män... en tävlan att få dem i säng hur sjukt det än låter!
    men kan inte BTs moderatorer se vem som har skrivit och isf stänga av människan...
    vet inte hur man skall kunna göra en anmälan på en sådan här person.... sorry!

Svar på tråden Oseriösa inlägg i gästboken..