• puppis

Oseriösa inlägg i gästboken..

Vad gör man åt kontaktsökare på BT??

Någon har skrivit i min gästbok och verkar söka kontakt... Se min gästbok!!

• Svar på tråden Oseriösa inlägg i gästboken..
  • Tess80

Kan inget annat än att hålla med! Det blir så lätt att det blir fel, men då är det bra att det finns folk som "rättar" till en om det blir fel he he! :P

passionsblomman skrev 2009-07-14 13:28:43 följande:
    Såg det! Jag visade den här tråden för samma moderator för jag tycker det är helt förkastiligt om det ska kunna svämma över av sån där skit i våra gästböcker! Bra att alla uppmärksammar!
  • Frulle
    Imma skrev 2009-07-14 13:28:18 följande:
    Hihi moderaterna....
  • puppis

Glöm det där med virus, det är bara ni andra som oroar er för det!!!

Jag vill ha bort inlägget men vet inte om det är bäst att bara radera det eller kontakta en moderator...

• passionsblomman

Det som är dumt om man citerar inlägg i sina egna är, att om man tex anmäler någon för att den gör olovlig reklam med länk till sitt företag eller blogg eller whatever, så ligger ju den länken sedan kvar för tid och evighet i ens egna inlägg! Dvs man hjälper den som man inte vill ha kvar på forumet.
    Upptäckte jag själv för ett tag sedan. Det är bättre att som du säga"kolla min GB" för när det inlägget eller de medlemmen sedan raderas är den borta på riktigt. Thats why.

Tycker du ska radera det inlägget du med efter att ha kopierat och inboxat det till moderator.
    Du hittar moderatorerna om du klickar på "regler och info" i vänsterspalten.

puppis skrev 2009-07-14 13:29:19 följande:
    Vad tokigt allt blir... Tess80: Jag tycker inte du har gjort något fel!Hur kontaktar man moderatorerna då?
  • puppis

Hihi... Heter det modernaterna????

Roligt!

• Frulle

Moderatorer.

puppis skrev 2009-07-14 13:36:35 följande:
    Hihi... Heter det modernaterna????Roligt!
  • Miss Moneypenny

Jag har också fått precis samma meddelande i gästboken. Hur kontaktar man en moderator då för att få det borttaget?

• puppis

Jag har gjort det nu! Vi får se om det fungerar... Jag vet ju inte ännu om jag ska radera i GB eller låta bli.

• Imma

I gästboken kan du väl ta bort inlägget själv? Det har jag gjort med reklam som jag fått där.

Miss Moneypenny skrev 2009-07-14 13:55:02 följande:

Jag har också fått precis samma meddelande i gästboken. Hur kontaktar man en moderator då för att få det borttaget?
  • puppis

Absolut, men kanske bra att moderatorn får se det först...

• fjutjur brajd

Tack för uppmärksammandet av denna oseriösa medlem. Jag har kontaktat redaktionen för att få medlemmen spärrad. Ni som har fått oseriösa meddelanden kan radera dessa. Om ni får liknande meddelanden från någon annan medlem, tveka inte att kontakta en moderator. Sådant här vill vi ju inte ha på sajten!

Svar på tråden Oseriösa inlägg i gästboken..