Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...
Åh, har missat en fika ser jag. Synd! När fikas vi igen!?!
Åh, har missat en fika ser jag. Synd! När fikas vi igen!?!
Jag är flexibel, speciellt innan jag börjar jobba. Men efter det kan jag ju oftast kvällstid ändå Hur snart kan ni andra?
Ok, då föreslår jag lite tider
Fika på stan(?) runt 18(?)
Måndag 17/8
Teapot
Tisdag 18/8
Teapot
Onsdag 19/8
Teapot
Torsdag 20/8
Teapot
Måndag och lilla franska låter trevligt Om vi inte kan vara hos Myrfamiljen såklart!!
Även jag måste hoppa över fika idag Ligger hemma med feber, inte alls kul. Hoppas ni får det lika trevligt som vanligt!
I'm in
Vad sägs om fika på le pain franchaise, Västra hamngatan 19, kl 18.00, vecka 37?
Mån 7 sept
(Teapot, kan ev lite senare)
Tis 8 sept
Teapot
Ons 9 sept
(Teapot, kan ev lite senare)
Tors 10 sept
Teapot
Hmm, känns som att det är rätt tjockt nästa vecka så får nog avvakta och se hur kalendern fylls.
På lördag beger vi oss till Tyskland för att inhandla starkvaror, när det väl är gjort tänkte jag ha en tjejig kväll med provsmakning =) Självklart är alla mina brud- och fruvänner välkomna!
BRUDARNAS VINPROVARKVÄLL, Lördag 3/10 kl. 19:00
Teapot
På lördag beger vi oss till Tyskland för att inhandla starkvaror, när det väl är gjort tänkte jag ha en tjejig kväll med provsmakning =) Självklart är alla mina brud- och fruvänner välkomna!
BRUDARNAS VINPROVARKVÄLL, Lördag 3/10 kl. 19:00 hemma hos Tekannan
Teapot
linvinter
Det blir inte många sötnosar härifrån men det kommer en del annat folk så vinet åker fram hos mig i helgen. Du får avgöra själv linvinter, självklart är du välkommen!
Vi vill ju träffas! Lägger en massa datum här, så får vi klura ut var vi vill ses. Ungefärlig tid brukar väl bli runt 18?
Torsdag 15/10
Teapot
Tisdag 20/10
Teapot
Onsdag 21/10
(Teapot kanske)
Torsdag 22/10
Teapot
Måndag 26/10
(Teapot kanske)
Tisdag 27/10
Teapot