• Teapot

Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!

Många som semestrar långt bort från datorn?!

Ja jösses Daniela & JD, det är verkligen nära!!

Här händer det inte så mycket, förutom att vi har satt upp en liten lista på kylskåpet och börjat bocka av de som tackat ja än så länge - och tro det eller ej men det är några stycken! Långt ifrån ens hälften och de flesta ganska självklara då de medverkar på något sätt eller tillhör familjen men ändå!

• Teapot

Daniela, du får ladda upp med lite papperspåsar när hyperventileringen sätter igång som det låter Nä, tror du har koll på läget. Snart är du fru!!!

Nu ska jag ta en tripp till småländska möbeljätten, är så trött på mina gardiner så hoppas jag hittar något gångbart.

• Teapot

Borta bra men hemma bäst! Vad jag njuter av min soffa just nu

Skille, ja det låter som valet av man inte var helt fel Mysigt med så mycket bebis-grejer!! Lyxhustru i USA skulle jag också kunna tänka mig att bli för en tid...

Tx2, har också just varit på Gotland! Och måste instämma i att det är härligt, även om det ska bli väääldigt skönt att sova i vår egna säng inatt!

Tizia, jäpp - jag har sytt både gardin och nya kuddfodral till soffan. Kände mig riktigt kreativ och blev ganska stolt och nöjd

Daniela och JD, herregud vad nära det är nu!! Blir nog lite nervös åt er Själva gläds vi åt att kunna skicka in hindersprövningen om en månad så det är ju en lite annan nivå Men ni verkar ju ha koll på läget - men ingen trodde väl något annat heller

• Teapot

Tx2, inte alls avis, vill inte alls se U2... Och grattis till brorsbarnet!!

• Teapot

Mindre än en vecka kvar för 8:e augusti-brudarna

Var och tjuvtittade på U2 igår, man hörde alldeles utmärkt och såg lite lite från bildskärmen där vi satt på vallgravskanten

• Teapot

Vi är äntligen fått bokat en DJ till festen!!! Känns såååå himla skönt

Och dagarna rullar på, nu är vi ju inne i giftas-veckan

• Teapot

Åh vad vi har haft en härligt bröllopig dag!! Varit och provat kläder med S - det blir nog till att hyra frockcoat på Johans, tyckte de hade bra priser plus att de var bra mycket trevligare där än på Remanns! Dessutom har vi börjat höra oss för lite med priser angående bröllopsresa. Har inte funderat så mycket på det innan men nu börjar vi bli riktigt sugna på att planera det båda två. Som det ser ut nu blir det någon slags speedad jorden runt under fyra-fem veckor nästa sommar, med ungefär tre stopp

• Teapot

Dan före dan före bröllopsdan Jisses vad tiden stormat på! Daniela, skulle varit så himla mysigt att få se er på lördag - men jag har tyvärr ingen möjlighet att göra det Hoppas att du och din blivande man får en underbar dag!! Och ni också JD!!

• Teapot

Grattis Daniela & JD!!! Vilken härlig känsla det måste vara att få vara fru!!! Grämer mig lite över att jag inte hade möjlighet att se dig på din dag Daniela, så jag väntar nog lika spänt på bilder som du gör!

• Teapot

Så fina ni är på korten! Verkligen, hur fina som helst!! Och klänningen är loooovley

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!