Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!
JD: Hoppas dagen blir underbar!
Danielaa: Ses snart, ska bli sååå kul!!!
JD: Hoppas dagen blir underbar!
Danielaa: Ses snart, ska bli sååå kul!!!
Grattis till våra nya frúar!!
Ha det gott i NY JD. Synd att du åkte på en del nitar, men skönt att du kan se det ljusa med dagen i alla fall.
Danielaa: TACK TACK!! Ni var såå fina båda två, och det blev verkligen en toppendag! Hoppas du är nöjd (och att du hittar något nytt att fokusera på när du inte längre kan bröllopspyssla)!
Har idag gjort en liten minneslåda (klätt en låda och hela kittet, är du inte stolt över mig angelican??) med en hel hög av alla saker som plckar fram känslan från den stora dagen. Ska ge mig på tackkorten och fotoboken så fort vi kommit i ordning i nya lägenheten.
Om nån av er råkar vara ledig och känna sig extra hjälpsam är ni varmt välkomna att flytthjälpa (vi blir lite färre som hjälper till än väntat och jag är lite stressad..). Jag bjuder på pizza och överbliven bröllopsalkohol .
Hallå tjejer!
Nu har vi flyttat och internet har kommit ikapp oss . Va kul med en liten tjej skille!!
Både jag och lillan har åkt på en lätt flunsa, men vi tragglar på, och det är MYCKET lättare med rådjur utanför fönstret istället för tåg . Bara 5 veckor kvar till lillebrors ankomst, ska bli så gott att bli lite lättare (och se sina fötter igen, har saknat dem ).
Vi hade ronjalåten som ingång och where you lead av carol king som utgång!
Nu har vi äntligen valt tackfoto och ska försöka få iväg dem innan veckan är slut. Tjoho!
Hallå allihop!
Nu börjar vi komma ur tvåbarnsdimman . Vi har fått en underbar liten kille som heter Atle, och som är löjligt snäll. Myran är galet kär i lillebror ("ATTTEEEE") och pussar på honom så ofta hon kan.
Gott att höra att planeringen går bra för er som har den kvar, vad blev det för vin/florist till slut tekannan?
Vill gärna ses snart, nu när jag inte är tjockast . Vin någon??
Kram på er!
glöm inte att göra nya trådar imorgon tx2 (eller någon annan driftig). Lätt att tappa bort varandra annars