Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!
Fick tag på en låda idag som jag kan ha alla mina "minnen" i! Riktigt nöjd. Den blev grön med vita prickar på.
Fick tag på en låda idag som jag kan ha alla mina "minnen" i! Riktigt nöjd. Den blev grön med vita prickar på.
Mysigt att det är en låda ni fått present i.
Dock kände jag redan nu att jag behövde något att smala ihop allt i, var inget roligt med min plastkasse.
Får man lov att komma och kolla i kyrkan?
Grattis!!
Så kul att ni rekomenderar Eva för henne har vi också bokat!
Vill gärna ha tips från NY när du kommer tillbaka! Grattis en gång till!
J D skrev 2009-08-09 08:35:33 följande:
Så fina ni var/är!
Jag har börjat sy på förläningen av klänningen. Just nu sitter jag och nestar fast ett sidenband på tyll. Under min 3 timmars resa hem så sydde jag 105cm av de totala 590cm. Detta kommer ta galet lång tid!
mmm cookie dough *dreglar*
Skall på intervju imorn...åhh har ångest...
Idag har jag beställt blommor och de skrev även upp att de max fick kosta 1000kr, men de trodde det skulle fungera bra eftersom jag bara skall ha brudslöja och de får banden av mig.
På lördag skall jag åka in till stan och få handsiktsbehandling och kolla på kappan på Topshop som en bekant tipsade om.
Klänningen går det lite segt med, då jag börjat läsa 2 kurser på distans/kvällstid och känner att jag måste fokusera på dem nu för att komma igång.
Teapot: Så kul att ni är nöjda med maten. Det påminner mig om att jag borde kontakta vår restaurang för att boka in möte.
J D skrev 2009-09-14 13:25:18 följande:
Skulle behöva lite smakråd..
Jag har hela tiden tänkt mig en off white/gräddvit/ivory färgad ullkappa som går nedanför rumpan. Men jag har haft svårt att hitta (vet att det fortfarande är tidigt på säsongen) och har därför börjat fundera på en mörklila kappa istället (har t ex sätt någon på en affish från Benetton). Vi har färgtema gräddvitt/mörklila/guld, tror ni detta skulle funka eller känns det inte alls bröllop? Kommer antagligen ha den på mig på några av bilderna vi tar eftersom vi skall fotas ute och det är nog kallt.
På ett sätt känns den lila mer användbar sen eftersom man inte behöver vara lika rädd om den då smuts inte syns lika lätt, dock kan man ju använda den andra med sen, fast till mer festliga och utvalda tillfällen. svårt....
J D skrev 2009-09-19 09:45:44 följande:
Vi har precis fått körschema och offert från restaurangen. Tittat genom det lite och har bara någon mindre fundering på tårtan annars verkade allt bra. Tänkte jag skulle in till stan snart och köpa papper till bordsplaceringen
Tx2: Grattis!
Drömde om bröllopet för någon natt sen. Helt fel blev allt, blommorna hade vi glömt, fotografen kom inte och allt var upp och ner, det enda som var rätt var att vi blev gifta. Men jag antar det ändå är det viktigaste och allt annat runt om kring är bara litet i det stora hela.