Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Och vi kunde se rätt bra från vår takterass men det var inget som intresserade mig så mkt faktiskt .
Ja, gud vad jag ser framemot att äntligen få utöka blinget på vänster ringfinger, ska bli sjukt nice
.
Just nu har jag dock lite sömn-/stressproblem (känner mig dock ej stressad- bara min kropp som gör det) men jag hoppas att det ger med sig i dagarna .
Ja, kan inte fatta att det redan är torsdag! Själv är jag faktiskt fortf. hyfsat lugn. Funderar t o m på att gå på en kompis födelsedagsfest imorgon kväll om vi är klara med lokalen hyfsat tidigt.
Lycka till om jag ej hinner in igen!
Tack tack .
Nu är vi äntligen gifta! Hade tyvärr en ngt jobbig dag eftersom jag åkte på ngn släng av vätskebristmagsjuka, det värsta var dock att min mamma fick en värre version av samma sak och var tvungen att gå efter middagen. Så himla sorgligt med tanke på hur hon hade väntat och hjälpt till så fantastiskt mkt.
Vigslen var dock jättefin och gästerna hade kul och själv lyckades jag samla energi när dansen drig igång iaf .
BTW för kommande Göteborgsbrudar, här kommer mina starkaste avrådan och rek:
- Beställ INTE blommor från buketten i Nordstan, de är helt inkompetenta när det kommer till att ta instrutkioner och gör i slutändan som de vill ändå.
- AKTA ER för Hisingens Hembeställning- deras serveringspersonal var det absolut värsta jag har stött på. Utöver att det var direkt inkompetenta när det kom till att läsa de instruktioner vi lagt ut (som de egentligen inte ville ha) så var de direkt otrevliga mot våra gäster (de sa bl a till vår toastmaster att han var den sämsta toastmaster de hade stött på...). Ska t o m skriva ett separat varningsinlägg om detta när jag kommer hem...
Rek varmt Eva Quirbach som fotograf- hon var helt underbar, ska bli jättekul att se bilderna!
Nu drar vi iväg till New York om ett par timmar . Hoppas att ni fick en jättebra dag Daniela!
Hej alla!
Tack för lyckönskningarna och ja- jag jobbar fortfarande på att se de positiva sakerna med bröllopet .
Är nu tillbaka från en fantastisk bröllopsresa i NY och Tokyo och lovar att återkomma med tips asap!
Väntar fortf. på bröllopsbilderna från Quirbach men jag är övertygad om att de blev bra , hon är verkligen verkligen duktig och trevlig!
Har inte hunnit njuta så mkt av att vara fru med tanke på att allt gått i 110 sedan dess men efter den 10 sept. blir det iaf lite lugnare på jobbet hoppas jag .
Kul att höra att ni hade en bra dag Daniela- och ni är verkligen väldigt fina på bilderna du har lagt upp!
Lägger ut ett par bilder nu men låter dem bara vara kvar en vecka så om ni vill se får ni vara lite snabba .
Tack så jättemycket alla!
Vi fotades vid Kungsparken, Domkyrkan, Tyska Kyrkan och i Hindås och det var en timmes foto innan och en i kyrkan och efteråt.
En timme räcker säkert, speciellt om man fotograferas nära sin kyrka och har möjlighet att ta några familjebilder samtidigt. Eva är snabb på att ta bra bilder. Å andra sidan kände vi att vi nog borde ha tagit tre timmar egentligen med tanke på att det blev så bra .