linvinter, du kämpar på med klänningen förstår jag, starkt jobbat
Tizia, på menyn står vaniljgravad kalvfilé med het mangosalsa till förrätt, följt av hjortfilé med genevergräddsås (S har ju holländska anor) och hasselbackspotatis (någon grönsak var det väl också), till dessert blir det ost. Och så tårtan då
Myrmor, fy vad trist att ni blivit krassliga. Själv åker jag på det ena efter det andra nu när skolan är igång och man trängs i samma byggnad som alla dessa elever. Så spännande att det snart är dags för tvåan!! Mysigt!
baver, hoppas bröllopshelgen var till belåtelse! Är det sista skolåret för dig nu?
hummle, så det är jobb som hägrar nu alltså! Hur går det med körkortet? Fastnar teorin?
JD, NY och Tokyo låter verkligen häftigt! Ska bli kul att höra mer om, vi håller ju själva på att spåna på vart vi skall ta oss
Jag och frugan, beror väl på vad det är för klänning man är ute efter men vissa kan ju ha rätt lång leveranstid, flera månader.
Och här ligger skatteverkets trevliga blanketter i ett vitt färdigfrankerat kuvert och väntar. Imorgon ska de på posten och då är det exakt fyra månader kvar! Tjoho!!