• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!

Vi hade Fluff med Black Sabbath som ingång och utgång var en jazzigare variant av I was made for loving you baby, Kiss.

Börjat med att kolla på bilder för gästboken. Små babysteg tills albumen är klara.

• Tx2

Myrmor: Oj, tackkort redan

Teapot: Jo, men ju mer jag/vi drar på det desto mindre chans att det blir gjort. Men har nog kommit fram till att vi skall ha en fotobok med fotografens bilder och ett el två med dem andras bilder. Men jag gissar att vi har lätt "ledighet" nästa år.

• Tx2

Oj, tankarna var någon annanstans och meningen blev konstig plus att jag inte är bekväm med min nya laptop. Skulle nog ha skrivit: Men jag gissar att vi rätt "ledigt" nästa år. Inte för att det låter vettigare.

• Tx2

Hemkommen efter bröllopsresan till barcelona och mallorca. Lite sliten då jag lyckats dra på mig en förkylning. Men var skönt att få två veckor med min älskling.

Myrmor, snart är ni fyra! Om det inte redan har hänt något?

J D: Attans att jag missade bilderna.

Linvinter: Jag tror att det hade varit grymt snyggt med lila kappa till och större delen av tiden kommer du att vara inomhus(?).

Skille: Låter segt att vara sjukskriven, men du kanske gillar det?

• Tx2

Kul med hippa. Vad för skojigt fick du göra?

• Tx2

Vädret var ju inte helt på vår sida men funkade bra för turistande och sällskapet var ju toppen. Var superskönt, hade gärna stannat kvar ett tag till, även om jag fick dela lite uppmärksamhet med den tredje som var med på resan

• Tx2

Oui, den påminde lite då och då om att vi inte var själva på resan

• Tx2

Hur går det med vinterbröllopsplaneringen?

• Tx2

Går framåt med andra ord. Och snart är det december! Bara oktober och november kvar. Och det går fort.

Grattis myrmor till guldklimpen! Ser framemot att få se det nya tillskottet i familjen (och storasyster förstås).

Idag blir det bröllop, dax att leta reda på något i garderoben att ha på mig.

• Tx2

Jättefina bilder Danielaa! Såg Peter i lördags då han var fotograf på ett bröllop som vi var på.

Ja, resmålet blev ändrat pga av den tredje. Om allt går enligt planerna är vi tre om mindre än fyra månader. Går fort ibland

• Tx2

Vi har känt till det ett bra tag, men inte varit läge att berätta det bara.
    Hyfsat dans på rosor, även om jag inte är en person som gillar det här tillståndet. Men har vänner som har det betydligt tuffare så jag kan inte klaga så mycket.

• Tx2

Vad skönt att du hitta en bra florist. Kan inte vara mycket kvar på din lista att bocka av.

Fast du var ju extremt tidig Danielaa

Ville ju inte berätta det för dig när du gifte dig. Fokus var på er den dagen! Och efter det har vi ju inte setts. Men nästa gång vi ses så blir det lite svårare att dölja. Något som sticker ut

• Tx2

Träffas vore trevligt, även om jag nog är tjockast
    Tekannan: Föreslå lite datum så kollar jag min kalender om jag kan.

Linvinter: Tack!

Myrmor: Grattis igen! Hur gör man för att få ett snällt barn?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!