Inlägg från: Cybermamman |Visa alla inlägg
  • Cybermamman

Äntligen fredag del 18

Rusar in och kramar om hela mammacatta

Det är kanske inte alltid så lätt för alla att ta till sig att någon annan vet bättre och har idéer och åsikter som är väl underbyggda. När argumenten tryter då kryper de låga personangreppen fram som gubben i lådan. Tungt för självutnämnda besserwissrar de är lite besvärliga för oss som faktiskt vet bäst

• Cybermamman

Fru Hilde, you hit the spik Av detta lär vi oss: Muppa aldrig med en fredis, då löper du risken att bli utan både popcorn och kladdkaka! (bara för att vi hinner stoppa i oss allt först, vi äter innan vi tänker ... eller hur var det nu ...)

• Cybermamman

Du är förlåten Hilde pga din ringa ålder. Själv kan jag faktiskt äta popcorn och kladdkaka både innan, efter och samtidigt som jag äter men så ligger det många års träning bakom

• Cybermamman

Ja det vet jag. SPRIT! Mycket sprit. Tyvärr blir det mycket sämre senare.

Allvarligt, jag tror faktiskt att tex alvedon och sova en stund är det absolut bästa. Sen upp igen och ta en kaviarsmörgås
    En kram är oxå bra medicin eller att någon kär håller händerna på var sida om ditt huvud och bara stilla tycker om, det kan hjälpa mot det mesta.

Krya på dig Hilde *cybrar över en huvudvärkskram*

• Cybermamman

Klokt val Hilde, jag skulle också ha tagit en tupplur. Det första rådet har jag aldrig provat på själv, antar att du förstod det Skönt att du mår bättre nu.

• Cybermamman

Vinkar till apg, nu är jag hemma igen. Snuva fick jag med mig från storstan *snörvel*

Alla fall ska jag berätta hur det gick häromdagen. Vi hann inte med någon påutifallattmöhippa men det blev faktiskt ett överraskningsbröllop vi hamnade på. Jättekul faktiskt, _som_ vi har väntat

• Cybermamman

anne på grönkulla skrev 2009-09-07 17:49:00 följande:

Tjingeling!Du är så klok cm, men så är du ju fredagstjej också!
    Precis som ni andra, tur att vi finns

Nu har jag projektat i jättemånga timmar och jag har bara funderat och känt sug efter godis, mackor och pommes frites ungefär endast och enbart ... hela dagen

hur ska detta sluta :-S
  • Cybermamman

apg, det tycker jag absolut att du ska göra, man måste ta vara på alla bedrifter stora som små. Duktig du är

• Cybermamman

Yeeeeeeeeeees äntligen fredag, som jag har längtat.

Grattis herr och fru apg på bröllopsdagen, hoppas ni haft fyra riktigt härliga år. Vad jag längtar tills vi få träffas i framtiden.

Jag längtar också till att vi ska kunna ses allihop igen, jag tyckte det var så förvivlat roligt.

Undrar just hur Rystall har det, det var så länge sedan jag såg till henne Minns ni vad häftigt det var när hon stod och väntade med jordgubbar och champagne när vi kom fram. Det var verkligen ett minne för livet när vi träffades

• Cybermamman
    mammacatta skrev 2009-09-25 22:14:56 följande:
    Jaaa, du har precis exakt prickat rätt. Men nästa gång bor vi på ett 4stjärnigt hotell, va?
    Japp, så får det bli ... minst
Svar på tråden Äntligen fredag del 18