• janos

Äntligen fredag del 18

hundringen i tråden!!!! Grattis till lilla mig!

*skålar i alkoholfritt vin* Kram på er och godnatt!

• janos

Tack för era grattis!

Äpv, hoppas att plutten tänker hålla sig på plats ett tag till. Mår du bra annars?

• janos

Varning för gnäll!!! Ducka!!!

Jag mår pyton och får inte den hjälpen som jag skulle behöva från mvc. Jag kräks flera gånger om dagen och på 5-6 veckor har jag gått upp 0,2 kg. Jag är tömd på energi och ork. *suckar*

• janos

Är maken hos dig, eller du hos maken? Hoppas att ni får en trevlig vistelse tillsammans och en fin balkong när den är färdig.

• janos

Själv har jag lyckats få prata med rätt person idag. Jag har fått en läkartid på torsdag, för att se om jag blir sjukskriven eller får någon annan hjälp.

Nu är det dags för jobb, efter en dag på soffan framför tvn.

• janos

Vad duktig du är mc! Kämpa på!

Här har pappa jobbat nästan hela helgen, så sonen och jag har fått klara oss själva. Ikväll var hela familjen upp på berget och grillade korv i solskenet. Vilken toppenkväll!!

• janos

Det har varit dålig fart i tråden sista tiden. Hur mår alla? Har ni fullt upp?

Själv mår jag så där, pga graviditeten och är inte så flitig jag heller i tråden.
    Idag blir en kontorsdag, så då brukar det finnas chans att titta in lite grann.

Önskar er alla en toppen dag!

• janos

Det är bra, mc, att du har tagit på dig den uppgiften. Någon måste ju göra det också!

SEX KG!!! Wow! Vad duktig du är. Du har ju inte hållit på så länge.

Själv har jag gått upp o,5kg på 7 veckor.

Svar på tråden Äntligen fredag del 18