Äntligen fredag del 18
Jag är färdig med kontoret för den här veckan. Skönt! Två timmar till godo, innan det är dags att jobba. Nu ska jag äta lunch, duscha och sen ska jag ut och njuta lite av solskenet innan jag åker och gör min plikt.
Jag är färdig med kontoret för den här veckan. Skönt! Två timmar till godo, innan det är dags att jobba. Nu ska jag äta lunch, duscha och sen ska jag ut och njuta lite av solskenet innan jag åker och gör min plikt.
Kramar är toppen!
Hahaha, en överraskningsmöhippa låter ju toppenkul. Tänk om det inte blir något bröllop. Ni kommer ju att få en rolig dag ändå. Jag tycker att ni ska köra vidare på eran fundering.
Vad gott med brownies!!! *slickar mig om munnen*
Idag ska sonen få vara på dagis några timmar, så att mamma hinner ikapp här hemma. Egentligen skulle han nog behöva vara på dagis några veckor för att det ska bli fint igen.
Grattis herr och fru äpv!
Grattis herr och fru Hilde!
Äntligen fredag! Önskar er alla en trevlig helg.
Jag jobbar idag och imorgon. Vad ska ni göra?
Hur länge är du på hemmaplan apg? Trevligt med en båttur. Det lät bättre än att jobba
*dukar upp med nybakt silviakaka*
Otrevligt med rymmande ungar! Tur att dom kom tillbaka.
Jag kan tänka mig att du var förvånad Hilde, när lejonet satte sina vassa tänder i steken.
Shoppa är verkligen inte min starka sida. Jag är gladast när jag slipper springa på stan.
På torsdag fyller sonen 2 år. Jag har skrivit lista på vad som ska ordnas innan dess, men inget verkar bli gjort. Igår försökte jag att dammsuga, men fick lov att avbryta för att kr*kas flera gånger.
Jag är inte så tålig för stress och att hålla igång. Jag verkar vara skapt för att ligga på soffan och vara gravid istället.