Äntligen fredag del 18
Att vi inte tänkte på det! Vi får fira nu istället, o alla fredagar!
Att vi inte tänkte på det! Vi får fira nu istället, o alla fredagar!
Åh tack! Men djungelvrål är lakrits, va? *avstår*
Själv försökte jag bita förkylningen igår med en matsked whisky vid sängdax - det verkar ha funkat en del iaf!
tjingeling!
Jag har utfört mirakel idag - notera det! Man är väl fredagstjej!
nionde dagen av förkylning här, börjar lessna på hostan...
O imorrn har vi 4årig bröllopsdag!
*vinkar till mc*
Idag har vi 4årig bröllopsdag! Jag fick blommor av maken, han fick presnt, men än har vi inte lyckats fira en bröllospdag ihop - ännu mer skäl att satsa nästa år, va?
O så har jag vart en händig fredagstjej o skruvar isär ett lås idag. Jag lyckades skruva ihop det också (med liiite hjälp - man behövde fler än 2 hånder...). Bra fredagstjej reder sig!
O imorrn är det fredag!
men guuud vad jag stavar illa...
Nja, nån gång nästa år, mest troligt till sommarn, men vi får se mer exakt vad som händer. Jag har sagt att jag är lite flexibel.
Äntligen fredag på er!
*hoppar upp o ner av förväntan*
*hoppar upp o ner av förväntan*
Ååååh, janos! *kramar om*
Stackars janos. Här skulle jag gå på kvällsevenemang, men är för hängig o hostig för att riktigt orka, så jag bäddar ner mig här hemma.
*kramar till alla som behöver det*
Gable, hur är det fatt? Grattat Rystall till bebisen på fb, faktiskt.
Här har jag sökt ett nytt jobb, lite crazy såhär på fredan, men jag kanske ska bli nåt annat när jag blir stor? Jag ska ju ändå flytta hem nästa år.
Ja, jag tänkte att jag ska ska det? Vi får se om nån annan vill ha mig...
Grattis janos! Det är tur att nån håller ordning på trådens traditioner!
*kramar om janos* Men om du fortsätter må såhär så får du väl förlängd sjukskrivning? O hur mår bebisen?
Själv är jag helt slut såfort jag är ledig, har fortfarande inte kommit igen efter jätteförkylningen/flunsan eller vad jag nu hade häromveckan. Mysko...
*muttar över att inloggningen alltid ska krångla*
men stackars människor att må så dåligt *faxar varma filtar sympati o varm choklad till olika soffor i norden*
O äntligen fredag på er alla!
o grattis till lillebror! *visste det var nåt jag glömt*
Näe, jag stannar o gottar mig i glansen hos grabbarna här ett tag till!
Haha, ja jag gör ju det - men det är väl ingen nyhet?
Här rullar saker på som vanligt - har inte mycket mer än sympati att bidra med till förlossningsfunderingarna. apropå det - en av grabbarna påstod förra veckan att det faktum att jag inte har barn hänger ihop med att min man inte bor här - men han vägrade förklara hur han tänkte då. Kan ni som nog vet bättre upplysa mig?