Just precis så ja.
Jag hade ingen aning om att man överhuvudtaget som vän förväntas bry sig så mycket om folks bröllopsplanerande som det känns när man läser på bt.
Och TS, försvara din besvikelse? vad skulle det hjälpa dig? Det är väl möjligen så att svaren du får och responsen på din trådstart, ger dig chansen att sätta dsaker i ett lite annat perspektiv. Men det är ju bara en möjlighet och vad du väljer och hur saken utvecklas för dig, det styr du ju själv över. Vi andra kan bara prata om saken utifrån våra perspektiv.
Miss Moneypenny skrev 2009-07-16 08:48:00 följande:
Instämmer helt! Jag hade inte heller tärnor men mina bästa vänner erbjöd sin hjälp och de fick några små uppgifter bara, bland annat hämta mig hos frisören på bröllopsdagen. Jag var jättetacksam över alla hjälp och det är verkligen inget man förväntar sig. Man blir ju själv så otroligt inne i sin egen bröllopsplanering och man får inte glömma bort att resten av världen kanske inte tycker att det är så himla viktigt. Jag tror man måste vara tydlig från början med vad man väntar sig och fråga tärnan om denne är med på detta. Många som får en fråga om att vara tärna tror nog att det bara innebär att man har matchande klänning och går in i kyrkan med bruden. Så hade nog jag trott i alla fall (åtminstone innan jag blev medlem på BT..)