Inlägg från: konstigabaralillajag |Visa alla inlägg
  • konstigabaralillajag

Är så trött på tärn- och möhippegrejen..

Inte jag heller innan men blev klart och tydligt informerad om att vi inte var bjudna på en nära väns bröllop eftersom vi inte visat ngt intresse för att hon skulle gifta sig... :/
    Efter det förlorade vi kontakten...

passionsblomman skrev 2009-07-16 08:52:37 följande:
    Just precis så ja.Jag hade ingen aning om att man överhuvudtaget som vän förväntas bry sig så mycket om folks bröllopsplanerande som det känns när man läser på bt.
  • konstigabaralillajag

Det var där kontakten bröts. Tappade lusten för att fortsätta den kontakten efter det. Vänskapen var inte viktig utan hur mycket uppmärksamhet hon fick tyvärr...

Besservvisser skrev 2009-07-19 20:40:35 följande:
    Men herrejösses. Hon borde skämmas. Vilken dålig stil hon har. Jag hade jublat över att inte längre vara vänner men en sådan.
  • konstigabaralillajag

Samma här :)Då hade det bara varit min sambo och jag + 2 st till... DET hade blivit en livad fest det :P

Min dåvarande vän hade en bröllopshemsida där hon skrev typ "Undrar du varför du inte blev bjuden på bröllopet så var det för att du/ni inte visade tillräckligt mycket intresse för vårt bröllop". Så det var ord och inga visor :)

Moirie skrev 2009-07-20 11:55:02 följande:
    Men skulle jag döma mina vänner efter deras intresse för att prata bröllopsdetaljer så vore det nog kört för hela bekantskapskretsen
Svar på tråden Är så trött på tärn- och möhippegrejen..