Stockholmsbrudar
Hoppar in här jag med! HAr en månad kvar nu och MASSOR kvar att göra! *pirr*
Hoppar in här jag med! HAr en månad kvar nu och MASSOR kvar att göra! *pirr*
Gifte oss den 29/8 och är fortfarande helt lyrisk!!!
Tips på bra klänningar är Matildas brud och fest i sundbyberg. Min klänning var helt fantastisk och jag fick massor av komplimager! Billigt och bra!
KarlRobert på Björn Axen är suveränt duktig på hår och make!! I just love him!!! Billig? Nae... men den enda som kunde hantera mitt riktigt långa hår till ett vettigt pris! (hår till jeanslinningen)
Ringen köpte vi på Oscars guld och silver i gamla stan. Suverän service och vi fick designa vår ring själva med hjälp av honom. Den är sååååååå fin!!
Florist på Gullmarsplan inne vid prästbyrån. Jättebilliga och det såg jättebra ut! Ett litet minus för att två av 6 hårblommor lossnade från sin tejp/nål. Dubbelkolla det. Annars var det klockrent!!
Många andra ställen skulle ha 1500 för brudbuketten, 250 kr för killarnas blomma och 500-800 för tärnans bukett
Tips för bra och fiiiin klänning är matildas brud och fest i sundbyberg. Jag var helnöjd!!!! bara 4500 inkl underkjol (går att hyra om du är kort) sydd efter egna mått, liten egen designe och alla ändrigar som du ville. Köpte även billiga jättevackra sidenskor där för 450 kr. Bekväma efter en veckas ingång på jobbet då de var onda. Men inget som jag rekommenderar om man inte är beredd på att skorna bara klarar en kväll. Sen är dom smutsiga och INGEN såg mina skor.... =(
December 2009 skrev 2009-09-09 07:00:08 följande:
Förresten, behöver ni en UNDERBAR präst med mycket bra fingertoppskänsla, högtidig, personlig och samtidigt med lite humor så rekommenderar jag varmt Mats G Furumalm, Matteus församling i stockholm. Vi lånade honom till Tyska kyrkan där vi ville vigas och jag kan bara säga det att alla våra gäster sa att det var den bästa präst de hade sett!
Såååå nöjd!! Han viger även på ovanliga plater såsom i skärgården mm. Då får man betala en taxa förståss. Vi gjorde det men det var det väl värt!!