Stockholmsbrudar
OK, då har jag säkert kollat in lokalen på nätet. Jag har inte lagt lokalen på minnet, eftersom den bara rymmer 72 personer. Vi kommer att vara 110 personer.
OK, då har jag säkert kollat in lokalen på nätet. Jag har inte lagt lokalen på minnet, eftersom den bara rymmer 72 personer. Vi kommer att vara 110 personer.
Du får försöka att övertala honom! Bröllopet kan bli avsevärt mycket billigare, om gästerna får betala sitt eget boende. När jag var på ett bröllop utanför Uppsala i höstas fick man ordna sitt boende själv. Vi betalade 1100kr för hotell och frukost, om jag blev bjuden på ett bröllop där jag endast behövde betala 300 kr för sovplats och frukost skulle jag jubla :)
Välkommen! Här kan du få många tips på festlokaler o.s.v.
December 2009 skrev 2009-07-21 20:19:27 följande:
December 2009 skrev 2009-07-22 09:05:15 följande:
December 2009 skrev 2009-07-22 09:05:15 följande:
Vad härligt att du fyndade! Det vill jag också göra! Vad kostade servetterna på IKEA? Var du i Barkarby eller Kungens Kurva? Hade de många kvar?
Då måste jag åka dit snarast! Kanske redan efter jobbet imorgon. Jag ska ha 28 paket. Det är ju helt sjukt mycket! 70 % på Duka...jag antar att de säljer ut hela sitt lager, eftersom Cervera har köpt kedjan. Fanns det mycket prylar kvar i Dukaaffären?