• Humlan66

Jag blir tokig!!!!!!!

Ojojoj finns det fler altså ?? - ja tydligen
    Känner som du att han är en GLÄDJEDÖDARE och fortsätter detta så vete 17 om jag verkligen orkar fortsätta, sen ska han va med och peta i ALLT- preciiiis ALLT

jag har vart gift förr och den gången va det inte en djävel som lag sig i så jag fick planera allt själv, och nu är det tvärtom klart det är roligt att han visar intresse men NÅN måtta får det väl vara *L* fler karlar som petar i ALLT ??

• Humlan66

Föressten har ni hört ordet - NEJ !!! så fort man öppnar munnen

• Humlan66
    Pingstdagen2010 skrev 2009-07-18 10:09:28 följande:
    Vad skönt att höra att det är fler, som har det likadant! Min m2b vill vara med och peta i alla detaljer och det kommer att bli svårt att hålla honom utanför. Han är egentligen en riktig estet och gillar när det är fint. Inredningsprylar och saker till vår segelbåt får kosta hur mycket som helst men när det gäller bröllopet har han fått budgetnoja. Han tycker att det är onödigt att lägga ut en massa på en enda dag. När jag berättade att man bl.a. måste stryka alla dukar och kanske stärka tygservetterna höll han på att svimma. Vissa saker ska man nog inte berätta... Jag har bestämt mig för att köpa saker utan att berätta det för honom. Dessutom behöver jag inte berätta vad det kostade heller, eftersom jag kommer att använda mina egna pengar.När vi åkte runt och tittade på festlokaler blev vi riktigt ovänner. Jag skickade länkar och information om lokalerna. När vi väl var på plats, för att titta på lokalen var han väldigt negativ. Han tyckte antingen att lokalerna låg för långt från stan, att lokalerna var för avlånga, att lokalerna var för fula eller att de låg för långt från vattnet o.s.v. Jag höll på att bli tokig! Om han hade tittat på bilderna, länkarna och informationen som jag skickade via mejl hade vi inte behövt lägga en massa tid på att åka omkring och titta på lokaler. Nu har vi nästan bestämt oss för en lokal och det känns oerhört skönt! Det är kul att han är engagerad och att han vill vara med och bestämma men någon måtta får det vara!
    ja lite sådär är det här med då det gäller Lokalen. Igår va vi och tittade på ett ställe som vi båda gillade MEN eftersom det är ett ställe nära vatten så går folk gärna å lägger ut sin handuk där å lägger sig och det gillade han INTE- vi ska vara själva PUNKT !!! Åhhhhhh va irriterad jag blev då för det GÅR JU INTE att begära det. Att det är en och annan människa där gör mig inget alls
  • Humlan66
    KatjaB skrev 2009-07-18 10:16:31 följande:
    jag tänkte faktiskt inte rådfråga min m2b om alla detaljer. han kommer tycka att många saker är väldigt onödiga och kan ha lite av inställningen "vad är det för fel med att bara ha en grillfest då?" haha Jag vet ju hur han är och han vet att många saker som han inte skulle orka lägga en massa energi på är jätteviktiga för mig. Så angående dukning tänkte jag bara ge ett upplägg på att jag vill ha vita dukar osv, och sen så behöver jag inte kolla med honom exakt vad vi ska ha för dukar.Andra saker som han är mer intresserad av kommer vi såklart göra gemensamma beslut, o allla större beslut förstås. På tal om dukar förresten så har ju ikea vita lakan för 15 kr styck... tror ni inte man kan ha dem som bordsdukar?
    Klart du kan det

Tyvärr så kan jag inte smyga med nått utan han vill ha totalkoll och blir skitsur om jag inte berättar nått
  • Humlan66

Ja dukarna är lite genomskinliga bara, men om det går så vik dubbelt så är det problemet löst

Svar på tråden Jag blir tokig!!!!!!!