Energy skrev 2009-07-19 00:18:59 följande:
Jag citerade en blogg i inlägget som bara kom med sista raden i. Jag skrev den när vi planerade vårt bröllop: Idag bråkade vi över bröllopsplaneringen. För nu är han igång igen med sitt eviga jävla tjat om att vi borde beställa alla saker 1 månad innan bröllopet. Även sakerna från Usa, där dom även behöver 3 veckor på sig för att tillverka saken...Fasen jag är så arg på honom! *Muttrar jätte fula saker*Och detta eviga behov av att ifrågasätta allt.- Varför ska man ha vigselprogram?- Varför ska man ha ett festprogram?- Varför ska man ha placeringskort? Alla kan väll sätta sig där dom vill.- Varför måste allt vara så genomtänkt, kan det inte vara lite spontant?Vår förlovning var spontan. Och också en av de sämsta kvällarna jag varit med om. Jag har förträngt den dagen och gjort mig av med ringen. >=(Så just nu är jag i ett stadie av anti-bröllops-planer... Jag skiter snart ärligt i allt vad bröllop heter. Han kan ha ett eget bröllop!
haha, ja ifrågasättandet känner jag igen
min m2b har dessutom en benägenhet att få lite kalla fötter dagen innan nåt stort. som båda gångerna vi haft namngivningsceremonier för våra barn. han är med o planerear, tycker det är kul o viktigt. dagen innan blir han nervös o fattar inte alls vad ceremonier ska vara bra för, han har inte alls lust. vi pratar o han tycker att det känns lite bättre o på ceremonin så tycker han det är så fint att han fäller en tår.
innan jag kände honom lika väl som idag blev jag sur o tyckte att han förstörde, nu vet jag bättre o vet när han egentligen bara är nervös