Sundance skrev 2009-07-30 18:22:36 följande:
Jag ser också fram emot att prova klänning men samtidigt skjuter jag på det för det känns lite pirrigt . Och så vill jag va i toppform då. Vilket man inte blir av att stå och äta godis på jobb och strunta i träningen på kvällen för att titta på "So you think you can dance" Åh, de spelade just vår "första-dansen-som-man-och-hustru-låt" på radio.
Haha, jag tänker precis lika dant. Vill också var i toppform när jag provar klänning. Men jag har faktiskt satt i gång och träna på allvar nu efter semestern tog slut. Så jag har varit duktig i fem hela dagar... hihi... jaja, alltid en start.
Ang att jobba och plugga samtidigt så är det som Miss Giggle säger, helt beroende på terminer. Och vad man läser. Jag är utbildad civilekonom och många av terminerna bestod av mest fri studie-tid, vilket innebar att man hade kunnat jobba rätt mycket om man velat, förutom i tentaperioder då man pluggade 12 h om dagen typ. Men det är ju bra om du har ett jobb där du själv kan välja hur mycket och hur lite beroende på perioder, tentor etc. Men kul att du kommit in! Grattis!