Brudar i Skåne!
Inga problem! Hur gick det?
Inga problem! Hur gick det?
ToastmasterMarie: Välkommen!
MammaMiaa: Lycka till i morgon! Det blir säkert en underbar dag!
Miss Giggle: Jättebra idé att lägga in en lista i trådstarten på vilka som ska gifta sig när! Om alla skriver in sig i listan nedan så kopierar jag den och klistrar in den i trådstarten sen.
september
oktober
november
december
2010 januari
februari
mars
april
maj
juni
juli
sockersmulan 17/7
augusti
september
oktober
november
december
MammaMiaa: Grattis! Vad fina ni var!
OJ! Det var billigt! Grattis! Jag klickade hem min brudväska (av märket Paris Hilton) för 45kr där för ett tag sedan, verkligen en suverän sajt!
Miss Giggle skrev 2009-08-11 09:08:13 följande:
Det låter som en jättekul idé! Bra att många av gästerna kan relatera till låten också. Håller med Pinupp: Superkul men ändå seriöst.
Vi kommer också att göra så. Kommer preliminärboka rum på ett hotell som ligger precis vid vår lokal och tipsa om en närliggande camping. Skulle bli alldeles för dyrt för oss att betala för gästernas boende också.
Ååh! Idag anlände äntligen min underbara tiara! Köpte den på pernillasbrudbutik.se, och är mer än nöjd! Rekommenderar henne varmt!
Miss Giggle: Ja, hon har verkl jättemkt fint! Supertrevlig dessutom!Hon mailade både när hon fått pengarna, när ordern behandlades och när tiaran skickades. Suveränt! Tyvärr har jag inga röda skor liggandes i garderoben, annars hade du fått låna dem.
Hm, det låter verkl dyrt på det där stället..
fasanb: Härligt att ni fått tag på kyrka och lokal! Vi bokade för några veckor sedan,håller med om att det känns skönt när det är fixat!
Emma87 och baralillajag: Välkomna till tråden! Vi börjar bli riktigt många nu, såå kul!
Heej alla skånebrudar! Hur går det med planeringen? Jag spanar för tillfället runt på skor och frisyrer. Ska ha en ankellång klänning så vill ha ett par fina skor med lagom klack till. Gärna i nån annan färg än vit, typ rosa eller så. Tips emottages varmt!
Hmm, det är nog sant att det kanske blir lättare med färgade skor till våren.. Surfade iofs in på www.bianco.se häromdan - där finns faktiskt en del snygga skor i läckra färger!
Har inte heller bestämt mig för modell än. Velig som få, haha
Tack ToastmasterMarie för länktipset! Ska kika där!
Ooh så skoj med ännu fler medlemmar i tråden! Välkomna, Diz och moule! Ser förresten att vi har samma datum, Diz. Mkt bra val!
Jag också! Verkl en toppenidé!